Tvrtka Badel 1862 postigla je dogovor s Radenskom o daljnjoj suradnji na hrvatskom tržištu, vezano uz distribuciju Pepsija i Badelovih tradicionalnih brendova Nara, Inka i Voćko, izvijestili su u ponedjeljak iz Badela.
Naime, Badel 1862 je krajem studenoga objavio da izlazi iz poslovanja u kategoriji bezalkoholnih pića te sa zadnjim danom ove godine zatvara pogon na lokaciji Borongajska cesta u Zagrebu, a u prvoj polovici prosinca slovenska je Radenska objavila da će ubuduće puniti bezalkoholna pića PepsiCo za hrvatsko tržište.
"Nakon što je donio odluku o zatvaranju pogona za proizvodnju bezalkoholnih pića, Badel 1862 je počeo intenzivno surađivati s novim ovlaštenim ekskluzivnim puniteljem i distributerom asortimana PepsiCo za Hrvatsku, slovenskom Radenskom", navodi se u današnjem priopćenju Badela.
Ističu pritom kako će se redovna opskrba tržišta cjelokupnog asortimana PepsiCo, kao i asortimana sa zaliha brendova bezalkoholnih pića Voćko, Nara i Inka u PET i staklenoj ambalaži, nastavit i dalje putem Badelove distribucijske mreže.
Nakon 1. ožujka 2016. Badel će biti ekskluzivni distributer za HoReCa (hotel/restoran/cafe) kanal, navodi se u priopćenju Badela.
Najavljuju i da će Radenska nakon 1. ožujka iduće godine obavijestiti javnost o daljnjem modelu distribucije velikih pakiranja.
Nakon što je Badel 1862 objavio da izlazi iz poslovanja u kategoriji bezalkoholnih pića, američki proizvođač bezalkoholnih pića PepsiCo potvrdio je da će proizvodnju u Hrvatskoj povjeriti novom partneru, a slovenska je Radenska početkom prosinca objavila da postaje franšizni partner tvrtke PepsiCo za Hrvatsku, gdje preuzima punjenje proizvoda Pepsi, Mirinda in 7UP te njihovu distribuciju.
Radenska je od ove godine u vlasništvu češke skupine Kofola, koja je u tu akviziciju uložila oko 70 milijuna eura.
>> Jedna ponuda za Badel 1862, želi ga Podravka?
Treba to nazvati pravim imenom. Dakle, radi se o zatvaranju pogona i otpustanju radnika, a punjenje tog asortimana (odnosno fransiza) za trziste Hrvatske preuzima Radenska...