I ulazak Kike u Hrvatsku za Lesninu je značio dodatan rast pa isto očekujemo i s Ikeom. Oni su drugi poslovni model, samoposlužna i brza kupnja, kakvu mi, primjerice, uvodimo s brendom Möbelx. No kad je o Lesnini riječ, svih ovih godina intenzivno smo radili na sebi, cijenama i kvaliteti usluge te su nam veći konkurenti stolari za namještaj po mjeri – kazao je na konferenciji za novinare generalni direktor Lesnine Hrvatska i član uprave Rajko Magdalenc.
U Lesnini tako, objasnio je, ni ove godine ne očekuju veće potrese, nego nastavak stabilnog poslovanja, koje će im i u 2013. donijeti slične rezultate kao u 2012. kada su, u odnosu na 2011. rasli 14,5%, na oko 692 milijuna kuna.
Tvrtka koja je posljednjih nekoliko godina u vlasništvu druge najveće trgovačke mreže s pokućstvom na svijetu, austrijskog XXXLutza, ove godine u Hrvatskoj slavi jubilarnih 65 godina, koje će obilježiti mjesečnim popustima od 65% na 65 artikala te otvaranjem nove Lesnine u Zadru u drugoj polovici godine vrijedne 20 milijuna eura, u kojoj su već počela zapošljavanja 120 ljudi. To je samo prva faza. U drugoj će se u sklopu zadarskog centra otvoriti i Möbelix, vrijedan 8 milijuna eura, dok širenje na hrvatskom tržištu – na kojemu s udjelom od 30% čine 8% ukupnih prihoda Lutza – podrazumijeva i dva nova centra u 2016. u Puli i Osijeku, vrijedna oko 50 mil. eura.
Lesnina ove godine uvodi i nove brendove Natuzzi i Dieter Knoll te širi asortiman na baby program i kupaonice. Na upit kako se bore protiv krize i smanjene kupovne moći u RH, Magdalenc odgovara: “Malim grijesima.” S obzirom na zamrlu stanogradnju, nema velikih ulaganja pa potrošači, objašnjava, najviše ulažu u “modu”, u novi retrokauč, zavjese...
>>Ikea će u idućih mjesec dana zaposliti oko 250 radnika
>>Najveća Ikea u regiji, cijene će biti austrijske