Prema podacima Gospodarskog interesnog udruženja proizvođača pića (GIUPP), Badel 1862 ostvario je rast tržišnog udjela na domaćem tržištu sa 52% u 2010. godini na 58% u 2011. godini, a i izvoz je rastao 6 posto, sa 74% na 80%, priopćili su iz Badela 1862.
Rast na domaćem tržištu ostvaren je u glavnim grupama proizvoda. Likera je prodano 160 tisuća litara više, čime je povećan i tržišni udio sa 50 na 54 posto. Brandy Badel ostvario je rast količinske realizacije za 110 tisuća litara, sa 72% na 77%, a votkama je tržišni udio na domaćem tržištu udio porastao sa 60% na 74% u 2011. godini, a količinska prodaja za 139 tisuća litara. Za nekoliko postotnih poena rasli su i tržišni udjeli Badela na inozemnim tržištima u 2011. u kategorijama brandyja, gina, šljivovice, ostalih rakija, ruma i likera.
Realizacija Badela 1862 odnosi se na realizaciju domaće proizvodnje, odnosno isključena je realizacija trgovačke robe, objašnjavaju iz kompanije, napominjući kako je i ukupna realizacija domaćih proizvođača na domaćem tržištu porasla za 118 tisuća litara više u 2011. godini, u odnosu na isto promatrano razdoblje u 2010.
Ukupna realizacija izvoza domaćih proizvođača u 2011. pala je pak za 202 tisuće litara u odnosu na 2010., no prema podacima GIUPP-a, Badel 1862 i na tom je području ostvario zadovoljavajući rast od 6%
kaže : Statistika !