BlaBlaCar, servis za dijeljenje prijevoza dostupan i u Hrvatskoj od ožujka, prikupio je 200 milijuna dolara investicije. Uz prošlogodišnju investiciju od 100 milijuna dolara, BlaBlaCar sad je jedan od najbolje financiranih europskih startupova, tvrde u priopćenju.
Trenutačno dostupan u 19 zemalja i s više od 20 milijuna korisnika, ovu investiciju BlaBlaCar će iskoristiti, kažu, za brži rast na etabliranim i novim tržištima te širenje na nova tržišta u raznim dijelovima svijeta.
BlaBlaCar je zajednica za dijeljenje duljih putovanja koja spaja vozače sa slobodnim mjestima u autu s ljudima koji putuju u istom smjeru. Svaki putnik plaća za svoje mjesto tako da zajedničkim putovanjem dijele troškove. Svakog mjeseca više od 2 milijuna članova na BlaBlaCaru podijeli prijevoz na putovanju prosječno dugačkom 340 kilometara.
Nakon investicije od 100 milijuna dolara u srpnju 2014., BlaBlaCar je postao globalni servis širenjem u sedam novih zemalja na tri kontinenta. U Europi je u travnju preuzeo drugu najveću europsku zajednicu za dijeljenje prijevoza, carpooling.com. Serija D ulaganja stiže kao odgovor na ubrzani rast BlaBlaCara u Europi kao i širenje na nova tržišta gdje postoji potreba da se popune rupe u javnom prijevozu, a troškovi posjedovanja automobila su veliki.
BlaBlaCar će ulaganje koristiti kao podršku stalnom rastu, ali i za daljnja širenja. Trenutačno kompanija na oku ima Brazil, Aziju i još neka tržišta u Južnoj Americi. Izgradili smo učinkovit novi način putovanja, proširili se na 3 kontinenta i već 10 milijuna ljudi aktivno koristi BlaBlaCar tijekom jednog tromjesečja. Ubrzat ćemo rast na novim i etabliranim tržištima, nastavljajući graditi najveću prometnu mrežu na svijetu koja se zasniva na ljudima izjavio je Nicolas Brusson, suosnivač BlaBlaCara.
>>BlaBlaCar prikupio 200 milijuna dolara investicije
>>Hrvatska je postala dio BlaBlaCara, globalne zajednice za dijeljenje prijevoza
Odlican servis. Ja ga stalno koristim. Svaki mesec putujem na relaciji Beograd-Zagreb u obrnuto, redovno me pokupi autom neko ko dolazi iz Slovenije, Nemacke, Italije za simbolicnu cifru, koja je cesto niza od autobuske karte, a bitno niza od avio ili sopstvenog prevoza. Primera radi, u ponedeljak idem iz Zagreba u Beograd za 12 eur. 5 dana kasnije vracam se nazad i koristicu isti vid prevoza. Konkretno na toj relaciji, nikad me prevoz nije kostao vise od 20 eur u jednom pravcu.