Nedavno otvoreno novo jazzersko okupljalište u samom središtu Zagreba, ustupat će povremeno svoju pozornicu i klasičarima. I to besplatno, kako je u uvodnom slovu prvog takvog koncerta naglasio skladatelj Srđan Dedić, voditelj ciklusa. Osim prostora Vip club će najboljim mladim glazbenicima pružati podršku i putem promocije i izrade profesionalnih snimki koncerata.
Nastup Zagreb trija dokazao je da se pri uređenju Vip cluba doista vodilo računa o akustici. Podrum na Trgu bana Jelačića, s najboljim izgledima da postane kultni, učas se pretvorio u sasvim osobit koncertni prostor u koji se bez greške uklapaju i Beethoven i Ravel. Naravno, najveću zaslugu za to imali su sjajni mladi muzičari Danijel Detoni (klavir), Martin Draušnik (violina) i Pavle Zajcev (violončelo) kojima je ovo, nakon brojnih nastupa koje su već imali uglavnom u inozemstvu, bio zagrebački debi. Novi su prostor odlučno osvojili najprije Beethovenovim Triom u G-duru, op. 1, br. 2, a potom i doista fantastičnim djelom za isti sastav Mauricea Ravela. Nakon što su se u prvim stavcima Beethovenova remek-djela i glazbenici i slušatelji prilagodili neuobičajenom ambijentu, u nastavku je i bez razglasa moćna glazba, osobito Ravelova, potpuno osvojila i prožela prostor. Ansambl je u svakom slučaju dobitak za hrvatsku glazbenu scenu, a što više zajedničkog muziciranja donijet će im sigurno i još više opuštenosti i smjelosti. Na ovom posljednjem još malo treba poraditi Draušnik u onim trenucima, poput početka završnog stavka Beethovenove sklade, kada se od violine ne očekuje plahost, nego drsko izazivanje samo veličinom jačeg klavira i violončela.
Ali, nakon Ravela su uslijedile prave ovacije, novi prostor za klasiku je uspješno inauguriran, a biranom se društvu na pozornici kratkim bisem pridružio i Prokofjev.
bilo je i vrijeme da ZG dobije klub ovog tipa, konacno su shvatili...