Nakon slavnog kontratenora Maxa Emanuela Cenčića i poznata pijanistica Martina Filjak pridružila se ciklusu ekskluzivnih koncerata u gornjogradskoj palači Gvozdanović. Riječ je o elitnom gradskom prostoru u Visokoj ulici za koji se već duže vrijeme brine Muzej za umjetnost i obrt, a kojem treba hitna sanacija krovišta, uređenje zapadne fasade, nove električne instalacije te obnova parka i impresivnog stubišta koje se spušta prema Tuškancu. Novac za te popravke prikuplja se i pomoću mladih vrhunskih glazbenih umjetnika koje je animirao nezaobilazni zagrebački šišmiš Zlatko Madžar. Nadareni glazbenici mamac su za neke moguće sponzore i donatore, mecene iz zagrebačkog gospodarstva kojima je stalo do obnove jednog nekada možda i tajnovitog obiteljskog gnijezda, a danas prostora u istinskoj javnoj funkciji.
Jednosatni recital Martine Filjak, sada već proslavljene zagrebačke pijanistice, prošao je kao u dahu. Mlada umjetnica svirala je u koncertnoj, tj. negdašnjoj plesnoj dvorani obitelji Gvozdanović. Riječ je o ljupkom, intimnom i akustičnom prostoru u kojem publika može osjetiti čak i kako umjetnik diše. U toj je dvorani, kojom dominiraju dva velika portreta vlasnika palače Dragutina pl. Gvozdanovića Grabarskog i Anke Gvozdanović, rođene Busch, inače i školovane pijanistice, nekada svirao i Zlatko Baloković. Tu se odvijao javni život zagrebačke elite, a sada je na tom mjestu punom neke otmjene atmosfere mlada pijanistica izvodila djela Mozarta, Liszta i Schumanna, te Brahmsa za dodatak oduševljenoj publici u kojoj su bili i Viktor Žmegač, Nedjeljko Fabrio, Zvonimir Mrkonjić, Zdravko Zima, Eva Sedak... Martina Filjak posebno je nadahnuto i energično odsvirala Baladu broj dva u h-molu Franza Liszta, a puno pljeska izborila je i Bečkim karnevalom Roberta Schumanna. A već 13. lipnja u istom salonu očekuje nas još jedan zagrebački ekskluzivni susret sa mezzosopranisticom Renatom Pokupić.