Kad kažemo Damir Fabijanić, poznavatelji hrvatske fotografije znaju da je riječ o vrhunskome autoru čiji radovi stoje samostalno ili čine savršenima knjige koje ilustriraju. Fabijanić je perfekcionist, medij fotografije srastao je s njim pa od fotografije koju je snimio ne možete dobiti više. Uvijek se spominje njegovo savršenstvo pa na kraju strada ono što je smisleno i misaono u njegovu radu, a baš nam to želi ponuditi izložbom „U sredinu stvari DBK 02“ koja je sinoć otvorena u Umjetničkoj galeriji Dubrovnik, a nudi nam čak 14 ciklusa svojevrsne inventure vlastita rada, otpočetka, naovamo... Fabijanić svemu daje i znakovit podnaslov „Autorski monolozi o nedostatku dijaloga“, a taj jasno govori kako nije samo zapisničar stvarnosti nego i polemičar s njom. Kad na Brijunima snima čudni objekt u kojem je globus “s Atlantskim okeanom” nasađen na postolje s crvenom zvijezdom više je to od registracije političkog kiča u bivšoj Jugoslaviji. Tu se razotkriva i sam mehanizam koji vodi nedostatku dijaloga.
Fabijanićev fotografski put u srž stvarnosti
U svojevrsnoj inventuri svoga rada naš ugledni fotograf na svoj se način "obračunava" i s političkim kičem i njegovim posljedicama
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.