Nakon svečanog otvorenja u petak s baroknom moreškom i nastupom ansambla Academy of Ancient Music, glavnu su riječ na novom Korčulanskom baroknom festivalu već u subotu preuzele domaće snage izvedbom Händelova Mesije. Instrumentalna kičma te izvedbe bio je Hrvatski barokni ansambl koji se u nedjelju u još jednom punoj korčulanskoj katedrali sv. Marka predstavio i samostalnim koncertom. Za početak je odabrana Sinfonia in G za flautu, violinu i basso continuo Luke Sorkočevića. Tu je glavnu riječ imala Ana Benić, koja je plemenitim zvukom svoje drvene poprečne barokne flaute uspješno položila i težak ispit u virtuoznoj solističkoj dionici Bachove Suite u h-molu, a muzikalnost je pokazala i lijepim dijalozima s drugim glazbalima u Petom brandenburškom koncertu na kraju večeri. U toj nam je skladbi jedan od trenutaka za pamćenje podario čembalist Pavao Mašić, osobito kad nas je ostavio bez daha svojim majstorstvom u onoj ludoj kadenci prvog stavka. Violončelist Adam Chelfi također je imao niz prilika za iskazivanje i nijednu nije propustio, osobito u Vivaldijevoj Trio sonati zvanoj La Follia (RV 63), vrhuncu večeri u kojem je briljirala koncertna majstorica i voditeljica ansambla Laura Vadjon i tako na najbolji mogući način publiku pozvala i na svoj recital u srijedu. U gudačkim duelima Vivaldijevih majstorskih varijacija sjajna je bila i Tanja Tortić, a lijep zvuk ansambla upotpunili su i kontrabasistica Helena Babić, kao i najmlađi član ansambla Ivan Jakšeković na violini i violi.
Hrvatski barokni ansambl čine sami mladi virtuozi
Na Korčuli su nas odreda zadivili solisti Ana Benić, Pavao Mašić i Adam Chelfi te koncertna majstorica Laura Vadjon u finalu
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.