Bouroullec dizajn

Oni se dobro zafrkavaju i još bolje prodaju svoj posao

bouroullec
Foto: Arhiv Bouroullec
1/3
30.06.2011.
u 15:58

Dizajnere koji imaju manje od 40 godina i nikad nisu radili u kolektivu nekog poduzeća predstavio je Erwan, mlađi od njih, rođen 1976. godine

– Oni se dobro zafrkavaju i prodaju svoj posao – bio je komentar jednoga našega arhitekta poslije predstavljanja dizajna braće Bouroullec u zagrebačkom kinu Europa. U posljednjih desetak godina Ronan i Erwan Bouroullec iz Pariza meteorski brzo osvojili su Europu svojim neformalnim produkt-dizajnom koji podrazumijeva oblikovanje sofa i fotelja, radnih stolova, stolaca za Vitru, tepiha “Losanges” za španjolsku industriju, sjedalice za odmaranje za tvrtku Cappellini te posebno atraktivnog programa apsolutnoga dizajna kupaonica za Axor Hansgrohe.

Slavni prije četrdesete

Dizajnere koji imaju manje od 40 godina i nikad nisu radili u kolektivu nekog poduzeća predstavio je Erwan, mlađi od njih, rođen 1976. godine. Od prvoga projekta dezintegrirane kuhinje (1997.), pokazane na pariškom sajmu namještaja, preko kreveta u kutiji, oni zaigrano oblikuju svakodnevne predmete od najveće koristi svakom čovjeku, oni na neki način prekrajaju oblik onako kako njima odgovara. Vaza dobiva “usta” sa strane za ulijevanje i izlijevanje vode, a s obzirom na to da buketi imaju različite visine, kreirali su serije prikladnih vaza u skladu s visinom cvijeća. Za namještaj koriste ne samo drvo nego i polikarbonatne plastike, keramiku, metal, tekstil. Bouroullec dizajn pojam je koji je posljednjih desetak godina osvojio svojom jednostavnošću.

Restoran u Berlinu

Oni imaju dobre ideje o funkcionalnosti namještaja ili cijelih interijera. Poštuju svaki zadatak i narudžbu, od oblikovanja kreveta u kutiji, velikoga radnoga stola, tapecirane sofe za odmor ili sjedalica s visokim naslonom koje daju mogućnost povjerljivoga poslovnoga susreta, do uređenja interijera pariške galerije Kreo i Camper trgovine ili restorana Dos Palillos u Casa Camper Hotelu u Berlinu iz 2010. godine. 

Za upoznavanje naše publike s dizajnom braće Bouroullec zaslužan je časopis Oris koji izdaje tvrtka Arhitekst i tvrtka Hansgrohe Axor iz Zagreba. Doista koristan susret zainteresirane zagrebačke publike koja je do posljednjega mjesta ispunila kino Europa. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije