Pazi, snima se! donosi recenziju filma ''Montevideo, vidimo se!''

Montevide, vidimo se
1/3
14.01.2014.
u 16:47

Regionalni filmski portal Pazi, snima se! prvi je objavio recenziju nastavka megapopularnog filma "Montevideo, bog te video", dan uoči beogradske premijere u Sava centru

Konačno sam i to dočekali... Saga o nastupu nogometne reprezentacije Jugoslavije na prvom Svjetskom prvenstvu dobila je svoju dugoočekivanu završnicu. Nakon uvoda u priču (prvi film "Montevideo, Bog te video", prva sezona serije) i putovanja (druga sezona serije – "Na putu za Montevideo"), konačno je kucnuo čas za glavnu stvar.. javlja portal Pazi, snima se!

Film "Montevideo, vidimo se!" govori o boravku momaka u Urugvaju i utakmicama koje su odigrali na "mundijalu". Prvi veliki plus novog filma je što funkcionira kao samostalna cjelina. Da biste mogli pratiti "Montevideo, vidimo se!", poželjno je, ali ne i neophodno, poznavanje prvog filma i prve dvije sezone serije. Priča počinje kratkom rekapitulacijom, a odmah zatim slijedi iskrcavanje momaka u Montevideo, prvi susret sa gradom i ljudima...

Već na samom početku je jasno da se radi o filmu više produkcijske klase – barem u okvirima regionalne kinematografije. Inozemne lokacije (film je, između ostalog, sniman u Španjolskoj i Italiji) daju vizualnom identitetu filma dobrodošlu svježinu. Oživljavanje tridesetih godina XX stoljeća i Urugvaja je uspješno; ne djeluje, kako to obično važi za recentne srpske filmove u kostimima, kao da se radilo uz pomoć štapa i užeta. Računalna grafika je tu da upotpuni iluziju i povremeno je iznenađujuće ambiciozna (primjerice prizor u kojem golub prelijeće Montevideo ili velebni, u računalu kreiran, stadion na kojem se odigrava borba između reprezentacija Jugoslavije i Urugvaja).

Već gotovo od prvih kadrova može se osjetiti input mladog Dimitrija Vojnova koji se u scenarističkom timu pridružio Ranku Božiću i redatelju Draganu Bjelogrliću. Humor u drugom dijelu mnogo bolje funkcionira nego u prvom (dijelovi sa veterankom Conchom Hidalgo izmamili su salve smijeha i spontani aplauz na novinarskoj projekciji), priča je osjetno dinamičnija i vrckavija, narativno raskošnija i zanimljivija.

Cijelu recenziju filma ''Montevideo, vidimo se“ pročitajte na filmskom portalu Pazi, snima se!

>>Montevideo - Hrvat Ante nikad nije te vidio