Najgora noćna mora svakog novinara jest kada ima sjajnu priču a nema drugu stranu.Odnosno kada prilog mora završiti nepopularnim "reakciju nismo uspjeli dobiti". Jer javnost automatski misli kako je dotični novinar nesposoban. Ne računa na činjenicu da druga strana ne odgovara na pozive, poruke, apele...Ne razumije da nisu svi pristojni i lijepo odgojeni pa da odgovore na propušteni poziv ili poruku. I odgovor "nemam komentara" bolji je od taktike pravljenja mrtvim, jer način na koji se ophodimo prema drugima najviše govori o nama samima zar ne?
Zašto ovaj epski uvod o bontonu? Zato što sam TV upalila dok su curile posljednje minute Exkluzive Tabloida na RTL-u i primijetila da i "wanna be" zvjezdice ne žele dići slušalicu. Komentirati kraj svoje reprezentativne karijere ne želi ni Joe Šimunić, sada kada ga svi povlače za rukav, od mikrofona bježi kao od kuge. Da je barem tako razmišljao nakon povijesne pobjede nad Islandom.
Očito je u našem društvu danas, kada su dostupni bezbrojni komunikacijski kanali i kada bi komunikacija trebala biti silno jednostavna, popularno praviti se ludo zauzetima. A zaboga, i vrapci na grani znaju da većina nas i u krevet ide s mobitelima, tako da one fore "nisam vidio/vidjela, čuo/čula" jednostavno ne drže vodu. A ionako zanepristojnost nema isprike.
Kad smo pak kod nepristojnosti, nadam se da znate, da je prodavače božićnih jelki nepristojno tražiti račun, jer oni koji vam ga nude "dilaju" robu iz uvoza. Domaći OPG-ovci koji ih proizvode sami nisu vam ga dužni podastrijeti - zaključuju, u svom šestominutnom prilogu informativci već spomenute televizije. Pa nije baš da je sezona kiselih krastavaca...Nova TV fino je na prepad ulovila Vesnu Pusić, koja je pričala, i pričala, i pričala i nije rekla ništa. Stara politička škola! A u moru vječno istih shema na domaćim televizijama, pravo su osvježenje Jabuka TV i Mreža - može se čovjek tamo nagledati svega, ali Veto s Jabuke, i Hana Zna s Mreže nekako su mi navukli osmijeh na lice...
PLUS
Smogovci! Jest da su iz ropotarnice povijesti, ali gledati Vragece i društvo u elementu zaslužuju i najmlađe generacije.
MINUS
Najava hrvatskog derbija nad derbijima na nacionalnim TV kućama nije dobila ni deset sekundi. Trebala je,makar zbog ove neprirodne ljubavi navijača!