Zagreb ima novog kralja Learea. On je Predrag Miki Manojlović. Slavnu Shakespeareovu tragediju režirao je Janusz Kica, po novom prijevodu i dramaturgiji Lade Kaštelan.
To je jedan drugačiji Lear, više zagledan u sebe, u intimnu tragediju starenja, nerazumijevanja svijeta koji se (pre)brzo mijenja. Ovaj Lear može biti, i jest kralj, ali može biti i sasvim običan čovjek. Kao takav mišljen je da bude blizak ovom našem dobu u ljudima u publici. Naglašavaju to dramaturginja i redatelj, cijela glumačka ekipa, ali možda i najviše od svega sjajna glazba Tamare Obrovac, kojoj je ovo u relativnom kratkom vremenskom razmaku druga premijera u HNK Zagreb, (nakon glazbe za balet "Apoksiomen") i koja se upravo radom u središnjoj nacionalnoj kazališnoj kući probija na sam vrh autora kazališne glazbe u Hrvatskoj.
Uz Manojlovića u naslovnoj ulozi dugo će se pamtiti uloga koju je ostvario Mislav Čavajda kao Edgar. Premijera u HNK Zagreb bila je i prvorazredni društveni događaj, na kojem su se okupili mnogi redatelji (Bobo Jeličić, Vinko Vrešan, Rene Medvešek...), glumci te ugledni kulturnjaci, predvođeni ministricom kulture Ninom Obuljen Koržinek.
Odlican primjer izmisljene balkanske kulturne aristokracije.