galerija striegl

Redateljica Senka Bulić s Mrletom istražuje Artaudov teatar krvi i tijela

HOTEL BULIĆ
31.01.2023.
u 10:43

U multimedijalnom projektu sudjeluju Damir Martinović Mrle, Mirna Sporiš, Beti Lučić, Jure Radnić, Ivanka Mazurkijević, Luka Nižetić, Dean Zlovolić, Eva Zlovolić, Jelena Kovačev, a početak je u srijedu, 1. veljače u 19 sati u Galeriji Striegl.

Kazalište Hotel Bulić novi projekt realizira u suradnji s Galerijom Striegl u Sisku. Ovaj multimedijalni projekt propituje kazališnu estetiku velikog francuskog dramatičara Antonina Artauda u tekstovima drugih autora, a sudjeluju: Damir Martinović Mrle, Mirna Sporiš, Beti Lučić, Jure Radnić, Ivanka Mazurkijević, Luka Nižetić, Dean Zlovolić, Eva Zlovolić, Jelena Kovačev. Autorica koncepta je Senka Bulić, kostimograf Oliver Jularić, autor videoradova Tomislav Ćurković, a autor svjetlosnih instalacija Tomislav Maglečić. Početak je u srijedu, 1. veljače u 19 sati u Galeriji Striegl.

No, tko je Antonin Artaud (1896. – 1948.)? Autor koji donosi kazalište krvi, tijela, genezu stvaranja i želju za dubokom fizičkom promjenom, koji je presudno utjecao na stvaralaštvo Allena Ginsberga, Richarda Foremana, Sama Sheparda i Jima Morrisona. Oni su prepoznali njegovu aktualnost koja je sablasno autentična i danas.

Senka Bulić ovim se autorom bavila u nekoliko projekata. U prvom je prolazila tekst kroz tijelo kao izvođač, kroz glas, zvukove, glazbu i vizualne instalacije. Zatim je u “Rekvijemu za organe – pokora” istraživala nove medije, dok se treći dio projekta odvijao u bivšem industrijskom kompleksu u Rijeci, gdje su instalacije prelazile u performanse, čije trajanje nije bio ograničeno unaprijed zadanim vremenom, nego je ovisilo o interesu publike. Najnoviji projekt svojevrsna je sublimacija dosadašnjih, pokušaj rekapitulacije i otvaranje novih mjesta kojima se autorica vraća Artaudu.

Vizualna umjetnica Jelena Kovačev izlaže svoju instalaciju u kojoj tematizira tok svijesti kao materijalizaciju u prostoru, a prati je zvučna instalacija teksta Antonina Artauda “Svršimo s božjim sudom” koji čita Marinko Leš. Sljedeća je instalacija bazirana na tekstu “Hamletmašina” Heinera Müllera, a izvodi je Luka Nižetić, kao potresnu priču o posljedicama rata, života u krizi..., što posebno uznemiruje u današnjem vremenu, kad se suočavamo s brojnim krizama: ekonomskom, društvenom, humanitarnom, klimatskom... 

 

 

Umjetna inteligencija u umjetnosti: jesu li ljudi postali suvišni?

Detour: I mi sanjamo o koncertu u Areni

Grupa Detour prošle je godine pobijedila na Zagrebfestu s pjesmom “Nekad je bilo bolje”, a uskoro ćemo je gledati i na Dori: na opatijskoj će pozornici nastupiti sa skladbom “Master Blaster”

Battifiaca: Znam se šaliti na vlastiti račun

Mario Lipovšek Battifiaca nominiran je za Večernjakovu ružu u kategoriji radijske osobe godine. Za Večernji kaže kako se može šaliti na tuđi račun jer u humoru ne štedi ni samoga sebe

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije