Mladen Stilinović predstavlja se opsežnom retrospektivom u petak u Muzeju suvremene umjetnosti koji, među ostalim, posjeduje značajan broj njegovih radova. Umjetnik čija su djela priznata i prepoznata diljem svijeta predstavlja opus od sedamdesetih godina sve do recentnih radova, od serije crno-bijelih fotografija "Umjetnik radi", čija je teza da su umjetnici iz istočne Europe kreativniji od onih sa zapada jer nisu pod pritiskom opstanka, a samim time i neprekidne proizvodnje, preko "Prvog maja", zatim čuvenog "Rječnika boli" u kojem je Stilinović više od petsto stranica Websterova rječnika obrisao korektorom i napisao riječ pain (bol). Među tematskim ciklusima nastalim od osamdesetih predstavljaju se prostorne instalacije koje uključuju niz ready-made djela, kolaža, radova na papiru, a objedinjene su pod nazivima "Novac" (od 1978.) s brojnim kolažima s banknotama; "Ekonomija" (od 1993.) među kojima su "Oduzimanje nula" i "Geometrija kolača"; "Eksploatacija mrtvih" (1984.-1990.) s desecima radova malog formata instaliranih na radničkoj baraci; "Crveno-roza" (1973.-1981.) s "Crvenim kruhom". Posebno je zanimljiv njegov amblematski rad "Umjetnik koji ne govori engleski nije umjetnik", a izložen je na vanjskoj strani muzeja, no uklopljen je u postav retrospektive. Tu je i "Bijela odsutnost" (od 1990.) s brojnim bijelim radovima, što je njegova reakcija na rat u bivšoj Jugoslaviji. Teme koje ga zaokupljaju su bol, siromaštvo, novac, ali i vidljiv otklon od autoriteta.
Publika će moći vidjeti njegov stil života i anarhistični stav koji karakterizira otklon hijerarhije, pozicije moći... Svi radovi od sedamdesetih referiraju se na jezik javnosti, jezik posredovanja, politike, društvenih zajednica, kulture, institucija u odnosu prema pojedincu ili kolektivitetu koji je u osnovi potlačen ili zbog nečega pati. Kustos Tihomir Milovac Stilinovića predstavlja kao pojedinca kojem je uvijek bilo najvažnije biti na suprotnoj strani od državne represije – ta je pozicija vrlo osamljenička, on je autsajder, on ne pripada ni jednom toku, ni politici, ni kulturi, i čim ga netko iz tih krugova potvrdi, on se izmakne jer mu je narav propitivačka, kritička. Zbog toga je i ova retrospektiva dobila naziv "Nula iz vladanja" – to je potvrda njegovog postojanja – otklon od sustava. Izloženi su njegovi najraniji početnički kolaži koji jasno pokazuju koliko je neposlušan i neprilagodljiv bio, buntovničkog duha.. Sve ovo vrijeme on ostaje takav, zadržava taj status i vrijeme ga nije pregazilo, pojašnjava Milovac.