Gdje najviši kupuju
Kupnja putem interneta
I Hrvatska se polako uključuje na veliko tržište internetske trgovine, no zasad tek 12 posto hrvatskih potrošača kupuje preko interneta. Glavne su prepreke manjak ponude, pad kupovne moći i visoke cijene dostave. Problemi leže i u netransparentnim podacima o trgovcima, strahu za sigurnost podataka, zabrinutosti za mogućnost vraćanje robe, ali i visokim naknadama koje kartičari naplaćuju trgovcima.
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.