BIPA FASHION.HR

Uskoro najveći modni događaj sezone BIPA FASHION.HR

Bipa Fashion.hr najava
Foto: PR FOTO
1/3
11.02.2016.
u 08:01

Ove sezone BIPA FASHION.HR održat će se od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Zagreb će uskoro postati modna prijestolnica regije jer sredina ožujka uobičajeno je rezervirana za najiščekivaniji modni događaj sezone BIPA FASHION.HR koji i ovog puta tijekom pet dana predstavlja najbolje od domaće modne scene.

Poznata dizajnerska imena, nove zvijezde modne industrije, mlade nade u usponu i najnoviji trendovi obilježit će i ovo 21. izdanje modnog događaja koji iz sezone u sezonu potvrđuje status najvažnije modne manifestacije u regiji. Četvrtu sezonu za redom, drogerijski lanac Bipa, glavni je pokrovitelj FASHION.HR-A i partner u stvaranju ove modne priče. Podržavajući hrvatske dizajnere i Fashion.hr modnu platformu, Bipa i sama postaje ambasador novopredstavljenih trendova u ljepoti, make-upu i modi.

Ove sezone BIPA FASHION.HR održat će se od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. U pet dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFSI, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, a prvi put na pisti FASHION.HR-a svoju će kolekciju predstaviti Gala Marija Vrbanić. Ove sezone na FASHION.HR-u ponovno će nastupiti i brend Robert Sever koji ove godine slavi 15 godina rada na hrvatskoj modnoj sceni.

U proteklih 20 sezona BIPA FASHION.HR postavio je visoke estetske i produkcijske standarde, a modna publika i ove sezone s nestrpljenjem iščekuje najuzbudljivije modne priče. „Izuzetno smo ponosni na svih 20 sezona koje su iza nas i svjesni smo velikih očekivanja publike u svim segmentima projekta. Nakon prošlogodišnjeg uspjeha i zaista odličnih kritika, veliki je izazov biti opet nov, drugačiji, originalan i izvrstan. U tom smislu, u novu godinu krećemo i sa segmentiranim pristupom programu koji je dio promjene u kojoj planiramo i dalje biti najveća produkcijska platforma za vrlo mali broj odabranih dizajnera. Zajedno s njima i svima koji su uključeni u ovaj veliki projekt pišemo još jednu stranicu hrvatske modne povijesti“, izjavio je Vinko Filipić, osnivač i direktor FASHION.HR-a.

Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima.

Foto: PR FOTO

>>Brojni poznati pohrlili na posljednju večer BIPA FASHION.HR

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije