ukusno ili odvratno?

Biste li probali napitak za kojim ludi internet, mješavinu Pepsi i mlijeka ili 'Pilk'?

TikTok
06.12.2022.
u 14:30

Neki su na društvenim mrežama također eksperimentirali s okusima i bojama 'Pilka' pa se online mogu pronači i ljubitelji 'Filka'; Fante i mlijeka i sličnih mikseva.

Mješavina Pepsi i mlijeka; 'Pilk' ili 'prljavi gazirani sok'; već je godinama popularno piće na internetu, a nedavno je; nakon reklame u kojem ga pije Lindsay Lohan; postalo i prava TikTok senzacija. I dok ga jedni veličaju, a drugima ideja o miješanju ova dva napitka uopće nije privlačna, hashtagovi #milkandpepsi, #lindsaylohan i #pilk samo su na TikToku prikupili nevjerojatnih 40 milijuna pregleda.

Ovo ne možemo ni zamisliti: Evo kakva se sve hrana nudi u McDonald's restoranima diljem svijeta

1/16

U većini se videa na TikToku korisnici snimaju dok u čašu mlijeka ulijevaju gaziranu Pepsi, a trenutno je popularna i blagdanska reklama s Lohan u kojoj ona svoj 'Pilk' ispija ispred okićenog božićnog drvca.

"Ako Lindsay Lohan to pije, pijem i ja!", piše američka influencerica Brooke Barry.

@brookiebarry

I don’t know how to feel #pepsiandmilk #milkandpepsi #lindsaylohan #pepsi #milk #fyp #pilk

♬ Funny Song - Cavendish Music

Inače, napitak koji miješa mlijeko sa gaziranim sokom već je dugo popularan u Indiji i Pakistanu, a tamošnji ga stanovnici znaju kao "doodh sodu", piše Insider.

Neki su na društvenim mrežama također eksperimentirali s okusima i bojama 'Pilka' pa se online mogu pronači i ljubitelji 'Filka'; Fante i mlijeka i sličnih mikseva.

@jsebastianper

#stitch with @lindsaylohan probando el Pilk de mi comadre #pilkandcookies #pilk #fyp #lindsaylohan

♬ original sound - Sebas Peralta 🦎

"Mnogi su me gledali kao da sam luda", piše korisnica koja je među prvima objavila video s 'Pilkom', no činjenica da je nešto 'u trendu' ipak za mnoge nije dovoljna da u tome zaista i uživaju.

Čudesna drvena kuća u Gorskom kotaru - najljepše mjesto za Božić

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije