Budući da ljudi u Calvinu Kleinu nisu spavali na prvom satu temeljne obuke iz marketinga, kad se uči prva i najbitnija lekcija, ona da "seks prodaje stvari", po tko zna koji put njujorški šetači ćudorednije provincijencije imali su priliku zgražati se nad jumbo-plakatom proivođača jeansa, gaća i druge obleke.
Kampanja koju je snimao Steven Meisel već je zabranjena za televiziju, ali na ulici u njujorpkom SoHou je ostala, pa bakice koje su izvele unučad u šetnju imaju prilike zgražavati se nad četvoro mladih i lijepih ljudi u itekako raskopčanom Calvin Klein jeansu, od kojih se troje – dva dečka i jedna cura – na kauču zabavljaju blago rečeno predigrom.
- Ovo je na granici pornografije – ističe marketinška stručnjakinja Lisa Marchese – a time što su prikazani utroje otišlo se zbilja predaleko.
Sasvim suprotno mišljenje izrazio je kreator Francisco Costa:
- Ma dajte! To je sve lanjski snijeg, a ne vijest. Zar se ne sramite što uopće raspravljate o tome? Mislim, oglas je sjajan. Ako ćete razgovarati o tome, razgovarajte o tome koliko je dobar. Ali nije bilo namjere da se izazove kontroverza, nego samo da se snimi prelijepa reklama. A ova jest prelijepa. Mi smo kao neko napredno društvo, a ponekad ispadnemo takvi puritanci. Ovo je New York! Ovo je 21. stoljeće! Dušo, idemo dalje! Idemo dalje!