Ako postoji jedna stvar koju obožavamo u pariškoj modi, to je onda zasigurno raznolikost. Ta je misao zasigurno bila u glavama svih koji nešto znače u svijetu mode kada su se nakon Chanelova provoda na selu uputili u minimalistički bijelu halu gdje se održala revija kuće Chloe za koju je također svojedobno dizajnirao aktualni šef Chanela Karl Lagerfeld.
U trećoj sezoni svoje „vladavine“, Hannah MacGibbon je zaokružila svoju viziju za Chloe – mladenački, minimalistički, nosivo, neutralno i vječno. Sve navedeno prikazala je na svojoj reviji za proljeće/ljeto 2010. Otvorivši reviju prepoznatljivim Chloe lookom – opušteno krojenim sakoom kao ukradenom od dečka/muža i hlačama u istom stilu te sandalama s remenčićima ravnih potplata kao savršenima za proljetne šetnje.
Elementi androgenog odijevanja pojavljivali su se i u ostatku kolekcije jer su oni neizostavan dio dizajneričina osobnog stila (naklonila se u muškom, bijelom odijelu).
Iako će možda ovu kolekciju neki kritičari loše ocijeniti, treba uzeti u obzir lukavost kojom se vodila stvarajući je.
Nesigurna financijska vremena nisu prošla te još uvijek treba imati na umu kako najkreativniji dizajn nije uvijek i najprodavaniji (savršen primjer je Olivier Theyskens koji je iz renomirane pariške modne kuće Nina Ricci otpušten jer nije dizajnirao dovoljno komercijalne modele) te kako inovacija nipošto nije garancija tržišnog uspjeha.
Kolekcija je bazirana na dnevnoj odjeći u kojoj je svaki komad izgledao "životno" odnosno doimao se stvarnim, nosivim, idealnim za odlazak u kupnju ili na predavanje. Neke od ponuđenih kreacija, poput praktičnog ponča ili klasične kožne torbe, imaju potencijala da postanu najdraži dio odjevnog arsenala bilo koje žene upravo zbog svoje mogućnosti transformacije.
Uzmite bilo koju od dnevnih kombinacija koje je ponudila H. MacGibbon, odbacite sandale i obujte cipele na petu, stavite ogrlicu i uzmite upečatljivu torbicu i spremni ste za izlazak.
Androgina klasika za dan, romantična djevica kada padne mrak, očito je nit vodilja ove kolekcije. U treptaju oka vidjeli smo promjenu. Šire krojeno odijelo na pisti je u roku "keks" zamijenila duga, bijela romantična haljina.Večernji dio kolekcije, iako sačinjen od samo četiri looka, ostavio je dojam nevinosti, svježine i prozračnosti te potvrdio trend lepršavijih večernjih haljina kakve smo vidjeli na ostalim svjetskim pistama.
Za Chloe ne bismo mogli reći kako je kuća od koje očekujemo raznorazne radikalne zaokrete po pitanju dizajna, već konstantu, očuvan DNK branda i imperativ nosivosti, a sva ta tri elementa bila su prisutna na ovoj reviji.
Chloe nastavlja stvarati urbane trendove
U trećoj sezoni svoje „vladavine“, Hannah MacGibbon je zaokružila svoju viziju za Chloe – mladenački, minimalistički, nosivo, neutralno i vječno.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.