Kada su u pitanju kreditne kartice, većina nas njima se olako koristi, ne stvarajući bazu troškova niti čuvajući slipove nakon obavljene kupnje. Upravo stoga brojne su reklamacije na poslovanje kreditnim karticama. Najčešća reklamacija kartičarskim kućama su troškovi koje korisnik ne prepoznaje i za koje tvrdi da ih nije načinio.
Detaljnijom analizom može se lako specificirati o kojem je trošku riječ i većina ljudi tada se sjeti te sporne kupnje. Drugi najčešći razlog reklamacije je višestruka naplata istog troška i upravo stoga je nužno čuvati slipove (i one na kojima piše da je kartica odbijena) kako bi se dodatni trošak moglo stornirati. Nemate li slip kao dokaz kartičarska kuća može vam naplatiti sve troškove, čak i ako to znači da ste više puta platili istu stvar.
Mnogi građani bune se i na nepoštovanje procesa autorizacije. Lijek za to je jednostavan, kažu kartičarske kuće. Ako na prodajnom mjestu trgovci ne slijede poruke s ekrana POS uređaja, odbijte kupnju. Odlučite li se na potrošački kredit preko neke od kartičarskih kuća, obvezno provjerite sve podatke prije potpisivanja ugovora, i one pisane najsitnijim slovima, kako biste znali koja su vaša prava, ali i obveze.
Na Hrvatski Cuvajte se kupovati karticom u Hr-u,