Eksperimentalni program kanadskog sveučilišta u Ontariju učenja beba mlađih od godine dana kroz glazbu polučio je nevjerojatne rezultate.
Djeca koja su s roditeljima sudjelovala u interaktivnom programu vrlo rano su pokazala napredak u komunikacijskim vještinama, kao što je mahanje ili pokazivanje rukom prema udaljenom predmetu. Općenito, bebe koje su na interaktivan način učile bile su naprednije nego one koje su učile kroz pasivno slušanje glazbe.
– Većina istraživanja temeljila su se na starijoj djeci. Naše je pokazalo da glazba može pozitivno utjecati na razvoj mozga dojenčadi – rekla je Lauren Trainor, glazbena terapeutkinja.
Djeca su se također smiješila više i bila puno smirenija te nisu burno reagirala kada bi se našla u nepoznatoj ili neželjenoj situaciji. Ranije su razvila osjetljivost prema glazbi i naučila je raspoznavati.
Jednostavne i interaktivne glazbene igre vrlo su korisne za općenit napredak djeteta i ne zahtijevaju veliko predznanje roditelja.
– Svi vole glazbu i svi mogu naučiti jednostavne vježbe i igre. To je izvrstan način da se roditelji povežu s djecom – kaže Andrea Unrau, jedna od koordinatorica programa.