Zov ljeta

Escada slavi 20 godina 'izuma' limitiranih ljetnih mirisa

escada
Arhiva VL
26.02.2012.
u 00:01

Jedan od najvećih trendova u parfemskoj industriji započeo je prije dva desetljeća u Escadi

Escada se može pohvaliti kako je prije 20 godina bila prva parfemska kuća koja je osmislila limitirane ljetne mirise, danas jedan od najvećih trendova u parfemskoj industriji. “Limitiranu” tradiciju Escada obilježava ponovnim lansiranjem tri odabrana voćno-cvjetna mirisa kao najljepših simbola ljeta.

U redizajniranom izdanju dolaze Sexy Graffiti, posvećen ljetnoj vrevi u New Yorku, egzotični Island Kiss koji odiše karipskim plažama te Rock’in Rio, nadahnut brazilskom sambom i Pina Coladom.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije