Žene u Hrvatskoj posvećuju posebnu pozornost njezi svog omiljenog rublja jer biraju tekuće deterdžente koji jamče dugotrajnost boja i zadržavanje oblika, pokazalo je istraživanje koje je proveo tim Drefta.
Ključna odrednica prilikom kupnje tekućeg deterdženta je njegova provjerena kvaliteta. Čak 88 posto ispitanih izjavilo je da im je kvaliteta deterdženta na prvom mjestu, a tek nakon toga obraćaju pozornost na cijenu te na poznato ime proizvođača.
U Dreftovom istraživanju koje je provedeno na uzorku od 765 ispitanica, pokazalo se i da su žene u Hrvatskoj upoznate s prednostima upotrebe prilagođenog tekućeg deterdženta, odnosno koriste deterdžent koji je namijenjen točno određenoj vrsti odjeće prema boji ili prema osjetljivosti materijala.
Čak 95 posto ispitanica kupuje deterdžent prema namjeni.
Najviše se pazi na osjetljivo rublje poput svile, vune, dizajnerske odjeće te dječje odjeće (43 posto), a velika pozornost se posvećuje i njezi obojanog rublja (40 posto), te crnoj odjeći (17 posto).
Istraživanje je pokazalo i da žene u Hrvatskoj povremeno promijene deterdžent i isprobaju neki drugi (56 posto), trećina ispitanih voli isprobati i nove proizvode na tržištu, dok ih je 13 posto vjerno istom tekućem deterdžentu.
Najviše ispitanica Dreft koristi za njegu svoje crne odjeće (34 posto), potom za njegu osjetljive odjeće (18 posto), dječje odjeće (16 posto), za ručno pranje odjeće (14 posto) te za vunenu odjeću (3 posto).
U velikoj većini slučajeva ispitanice su odgovorile da muževe ili dečke ne puštaju ni blizu omiljenom rublju. U odgovorima su objasnile da muški dio obitelji ne zna razvrstati odjeću prema sastavu, osjetljivosti ili boji te zbog straha da bi omiljena odjeća mogla biti oprana na neadekvatnoj temperaturi ili s odjećom koja pušta boju, te zato brigu o rublju u vrlo rijetkim slučajevima prepuštaju dečkima ili muževima uz ove argumente:
„... ne sortira pravilno rublje po bojama.“
„...se bojim da će pogriješiti s deterdžentom i/ili kombinacijom rublja pa mi je povoljnije to sama napraviti nego kupovati sve novo, a njega pustiti da ide na posao s obojano-roza potkošuljama i čarapama“
..mu treba cijeli niz natuknica što,gdje,koje… Dok sve to objasnim i pokažem jednostavnije mi je sama se primiti posla:)“
“...to je moj posao i volim ga jako :-)“
„…crveno, zeleno i bijelo su tek "nijanse" pa se mogu prati zajedno!“
„…ne pazi na selekciju rublja po bojama i materijalima te odabir deterdženta“
„…nijedan komad robe ne bi preživio pranje“
„…obojenu odjeću stavi na pranje na 90 stupnjeva!“
„…želim što dulje nositi svoju omiljenu odjeću“.
Slične odgovore u Dreft istraživanju ispitanice su dale i na upit o nabavi deterdženata. S obzirom na iskustva, tekuće deterdžente za rublje koje zahtijeva posebnu njegu najčešće kupuju same. Izdvajamo neke od odgovora na pitanje:
„Kada pošaljem dečka/muža u trgovinu da kupi deterdžent za osjetljivo rublje, vrati se s…?“:
„... omekšivačem :)“
„…Dreftom. Pravi muškarac zna što njegova žena koristi“„…omekšivačem J“
„…onim po što sam ga poslala jer mu obavezno pokažem fotografiju deterdženta pa kupuje po slici“
„…tri vrste deterdženta, jer se nije mogao odlučiti za jedan“
- Dreftovo istraživanje o navikama korištenja tekućih deterdženata u Hrvatskoj dalo nam je iznimno zanimljive, ali i znakovite rezultate. Pranje rublja je gotovo isključivo u ženskim rukama, a iz odgovora se može zaključiti da je to zato jer žene njezi rublja pristupaju s velikom pozornošću. Posebno paze na svoju omiljenu odjeću kod koje žele što dulje očuvati oblik i boje. Dreft je kod ispitanica prepoznat kao proizvod u kojega se mogu pouzdati kod njege osjetljive, obojane ili crne omiljene odjeće, izjavila je Katarina Štimac, predstavnica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.
>>Ovo su vaši gafovi s pranjem rublja!
>>Ovo je revolucionarna kugla koja će vam promijeniti život!