Kao uvertira pariškom Tjednu visoke mode poslužio je Međunarodni sajam donjeg rublja na kojem su svoje najizazovnije, najrevolucionarnije i najpraktičnije modele pokazali svi čiji potpis u svijetu čipke i satena nešto znači.
Revijom koja je oduševila inovativnim komadima, prije svega samostojećim grudnjacima i retroprizvukom - halterima, cijeli je sajam na visoku razinu podigla slavna dizajnerica donjeg rublja Chantal Thomas. Kraljica provokacije i ovoga je puta ženstvenost slavila utezanjem u korzete, po kojima je poznata, ali i povratkom u modne pedesete. Za svoju reviju inspiraciju je, kaže, pronašla u stvarnim ženama koje se ne libe pokazati svoje obline.
- Funkcija donjeg rublja, ako se mene pita, nije praktičnost nego zavodljivost. Trudim se da moji modeli služe ženama da budu što senzualnije - ističe Thomas.
Da njezina priča drži vodu, pokazale su i druge modne kuće, prije svih La Perla čije je rublje sinonim za luksuz. Politiku zavodljivosti i igranje na seksi izgled slijede i konfekcijske kuće, primjerice Etam, koji je kolekciju također obogatio halterima.
Zapravo, halteri se provlače kao lajtmotiv svih prikazanih revija, a izražena seksualnost s dozom provokativnosti skriva se i linijama koje potpisuju Palmers, Triumph, Wolford, Chantelle...
Sve prikazane modele krasi raskošan dizajn i skupi materijali i to kao odgovor na recesiju koja i te kako kuca na vrata proizvođača (izazovnog) donjeg rublja.
Naime, ankete pokazuju da Europljanke na donje rublje godišnje ne troše mnogo. Kada je u pitanju slijeđenje trendova, najvjernije su djevojke i žene stare od 25 do 34 godine, ali zanimljivo je da mlađa generacija ljubiteljica ove vrste odjevnih predmeta, odnosno djevojke stare između 15 i 24 godine, ulažu više u kupnju, pa su im grudnjaci, tange, gaćice, spavaćice i pidžame kvalitetniji. Starija generacija u koju se ubrajaju žene od 45 do 54 godine, potroše godišnje 108 eura za donje rublje.
Osim ženskog donjeg rublja, na Sajmu su prikazane i nove kolekcije za muškarce, a i uz to se veže zanimljiv podatak - u tri četvrtine slučajeva kupnju muškog rublja obavljaju - žene! Nije zgorega znati ni da prirodne crnke češće kupuju velike brojeve grudnjaka, a 66 posto grudnjaka s košaricama veličine A ili B kupuju prirodne plavuše. Isto istraživanje tvrdi da Mediteranke pomnije biraju rublje od žena sa sjevera Starog kontinenta!
Ipak, kada je u pitanju kupnja rublja, prave su kraljice Amerikanke koje godišnje na seksi krpice u prosjeku potroše četiri stotine eura, a najčešće kupljeno rublje odjenu tek dvaput, nakon čega ga zamjenjuju novim, još izazovnijim modelom.
Prijedlozi viđeni na pariškom šouu uskoro će stići u trgovine, a dizajneri vjeruju da će im naglašeni seksepil pomoći da iskorače iz krize. Naime, dokazano je da žene u krizi najviše troše na male luksuze i sitna zadovoljstva.