Povoljnije, a dobro

Hrvati tek u krizi otkrili pogodnosti kupnje robe bez potpisa

trgovina
02.11.2010.
u 09:00

Istraživanje je otkrilo da zastupljenost trgovačkih marki u hrvatskoj košarici doseže čak 66,6 posto.

Kupiti “markirano” ili povoljnije, pitanje je koje je u vrijeme sveopće krize otvorilo vrata sve prisutnijim robnim markama trgovačkih lanaca, tzv. privatnim markama. Organizacija Best Buy Award u suradnji s Centrom za istraživanje tržišta i konzultantskom kućom PWC provela je istraživanje o potrošnji privatnih marki trgovačkih centara na reprezentativnom uzorku i utvrdila da zastupljenost trgovačkih marki u hrvatskoj košarici doseže čak 66,6 posto.

Većina ispitanika, 41,8 posto, kupuje takve proizvode zbog povoljnije cijene, a 36,4 posto zbog dobrog odnosa kvalitete i cijene. Čak 53,1 posto ispitanika drži da su privatne marke kvalitetne kao i “markirani” proizvodi. U nekim zemljama EU, usporedbe radi, kupnja privatnih marki prelazi 40 posto potrošnje.

Komentara 1

SI
Supermarketi.info
13:20 02.11.2010.

Tom problematikom naš se portal bavi već dvije godine i od tada propovijedamo isprobavanje artikala trgovačkih marki. Konačno se nešto pomaknulo u ljudima. Možda za koju godinu, čak i uz ovakvo vođenje države izađemo iz krize. Ljudi, sve je na vama. Imate veću moć nego što mislite da imate. Potrošači su ti koji mogu sve promijeniti, samo toga nisu svjesni.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije