Kroz kampanju “Da, domaće je!”, kojom se stavlja naglasak na poticanje kupovine domaćih proizvoda, na Sparovim i Intersparovim policama našla se i “Hrvatska junetina”, brend udruge tovljača junadi Baby Beef, kojom se promovira meso uzgojeno na hrvatskim farmama s hranom s hrvatskih polja.
Svježu i kvalitetnu junetinu Baby Beefa, ističu iz Spara, lako je prepoznati po posebnoj oznaci na pakiranjima, a Spar je prvi od trgovačkih lanaca u nas koji na krilima dobre dosadašnje suradnje s nekim članovima udruge, promovira brend Baby Beefa. Udruga Baby Beef osnovana je 2000. Oko 300 članova udruge godišnje proizvedu više od 130.000 junadi s prosječnom težinom od 700 kilograma što čini više od 90% ukupne hrvatske proizvodnje junetine.
Osim na hrvatskom tržištu udruga distribuira junad i meso i na najzahtjevnija inozemna tržišta kao što je Italija koja ga koristi za pripremu poznatih “milanskih rezova” i “fiorentinskog steaka”, na tržište Libanona gdje se godišnje izveze oko 35.000 grla, te u Egipat i Libiju.
Pogledajte i video supernamirnica koje trebate imati u svom domu