Domaći proizvodi

Hrvatska junetina u kampanji Spara 'Da, domaće je!'

Ilustracija
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
13.10.2018.
u 06:30

Svježu i kvalitetnu junetinu Baby Beefa, ističu iz Spara, lako je prepoznati po posebnoj oznaci na pakiranjima

Kroz kampanju “Da, domaće je!”, kojom se stavlja naglasak na poticanje kupovine domaćih proizvoda, na Sparovim i Intersparovim policama našla se i “Hrvatska junetina”, brend udruge tovljača junadi Baby Beef, kojom se promovira meso uzgojeno na hrvatskim farmama s hranom s hrvatskih polja.

Svježu i kvalitetnu junetinu Baby Beefa, ističu iz Spara, lako je prepoznati po posebnoj oznaci na pakiranjima, a Spar je prvi od trgovačkih lanaca u nas koji na krilima dobre dosadašnje suradnje s nekim članovima udruge, promovira brend Baby Beefa. Udruga Baby Beef osnovana je 2000. Oko 300 članova udruge godišnje proizvedu više od 130.000 junadi s prosječnom težinom od 700 kilograma što čini više od 90% ukupne hrvatske proizvodnje junetine.

Osim na hrvatskom tržištu udruga distribuira junad i meso i na najzahtjevnija inozemna tržišta kao što je Italija koja ga koristi za pripremu poznatih “milanskih rezova” i “fiorentinskog steaka”, na tržište Libanona gdje se godišnje izveze oko 35.000 grla, te u Egipat i Libiju.

Pogledajte i video supernamirnica koje trebate imati u svom domu

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije