Hrvatska poslovna torba etnodizajnerice Mine Petre uskoro će se naći u elitnim dućanima Tokija, uz bok vodećih imena svjetske mode. Njezinu etnokolekciju Materina priča i poslovnu torbu Tkanica vidjelo je više od 200.000 posjetitelja sajma "JATA World Tourism, Congress and Travel Fair", koji je nedavno održan u Tokiju i na kojem su sudjelovali predstavnici 157 zemalja..
Tkanica, koja je proizvod tkalačke zadruge iz Knina, pobudila je veliki interes tamošnjih medija i bila jedan od najviše fotografiranih eksponata na izložbi Be CROative koju su organizirale Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica.
Mina Petra, čiji je rad inspiriran hrvatskim narodnim nošnjama i istodobno prilagođen modernom vremenu, oduševljena je uspjehom koji je postigla u Japanu. Zahvaljujući tomu, njezina etnokolekcija i poslovna torba ukrašena tradicionalnim hrvatskim motivima uskoro će se naći na policama elitnih prodavaonica u japanskoj metropoli.
– Sretna sam što će se hrvatski modni dizajn s etno motivima, a osobito hrvatska poslovna torba Tkanica uskoro naći u elitnim dućanima Tokija uz vodeća imena svjetske mode – kazala je Mina Petra.
Uz promociju u dalekom Japanu, kolekciju naše poznate dizajnerice japanski će turisti imati prilike vidjeti i u zagrebačkoj etnoradionici, kao i etnozbirci njezine kulturne udruge.
Hrvatska poslovna torba u elitnim dućanima Tokija
Hrvatska poslovna torba Tkanica dizajnerice Mine Petre postigla je veliki uspjeh na najvećem svjetskom sajmu u Japanu.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.