Preko bare nosi se Dioralop

Hrvatske dizajnerice osvojile SAD

14.03.2015., Zagreb -  Andreja Bistricic i Maja Merlic kreatorice Polaroid branda.  Photo:
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
1/5
17.03.2015.
u 10:59

svjetski uspjeh
Andreja Bistričić i Maja Merlić prodaju se uz bok Kenzu, Margieli i Wangu

Na policama svjetski poznatog dućana Opening Ceremony u New Yorku i u Los Angelesu prodavačice će ovih dana slagati i odjeću s hrvatskim dizajnerskim potpisom. Uz Margielu, Driesa van Notena, Alexandera Wanga i druge slavne dizajnere stajat će i naš zagrebački Dioralop, koji čine Andreja Bistričić i Maja Merlić.

Pravo vrijeme i mjesto

Košulje, haljine, suknje i hlače od najfinijih materijala s upečatljivim printom dio su kolekcije za proljeće i ljeto 2015., a za oko kupaca s one strane Atlantika njihova odjeća zapela je na tjednu mode u Londonu i Parizu na kojima dizajnerice u sklopu organizacije Fashion Scout izlažu već četiri sezone.

– Ni nama nije jasno kako se sve to odigralo. Vrištale smo od sreće kada smo dobile narudžbu i zahvalile dragom Bogu. Već dvije godine izlažemo u showroomima na kojima su gosti i kupci iz Opening Ceremonyja. Pretprošle godine javili su nam se jer nisu stigli doći u showroom i tražili da im pošaljemo primjerke u sjedište kompanije u New Yorku. Poslale smo im i sljedeće su sezone došli i kupili, primjerice, osam "lookova" u svim veličinama – kažu Andreja i Maja.

Kritiku su osvojile igranjem s namjernim razlijevanjem kemikalija Polaroida i njihovim izlaganjem različitim temperaturama.

– Nama je sve eksperiment. Nemamo uvijek inspiraciju, nego pratimo tijek misli. Jednako kao što nam printovi dolaze eksperimentom dok uništavamo Polaroide i ne znamo što ćemo na koncu dobiti – objašnjava arhitektica Maja koja je u dizajnerskom dvojcu, osim za rad na printovima, zadužena i za poslovanje. Uskoro se i same spremaju na put u Veliku Jabuku kako bi se upoznale s timom iz OC-a, a da je doista riječ o velikom priznanju, potvrđuje i to kako su vlasnici trgovine koja sada prodaje i Dioralop kreativni direktori modne kuće Kenzo. Cijeli brend je "made in Croatia" i plan je da tako i ostane.

Komad od milijun dolara

– U Hrvatskoj je kvalitetna i jeftina produkcija robe. Jeftinija nam je i renta studija, a našle smo i super tvornicu u Zagrebu. Želimo da svaki komad prođe kroz naše ruke. Jako pazimo na kvalitetu. Svaki komad odjeće mora izgledati kao milijun dolara – bez lažne skromnosti kaže Andreja i dodaje:

– Pucam na veliko, želim cijelu tortu. A uspjeh, osim marljivom radu, dugujem i Bogu. Snažno vjerujem u njega kao i u to da se, kada srce nešto želi, to i ispuni. Bez boga ne bih mogla raditi ovaj posao.

>>Modne vizionarke originalnom idejom protiv masovne ponude trgovačkih centara

>>Pistom crnom poput mraka marširali modni prinčevi u suknji

Komentara 1

Avatar Jorge
Jorge
17:26 17.03.2015.

Može li se negdje pronaći prijevod ovog teksta?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije