Prema rezultatima istraživanja magazina Ja trgovac i agencije Hendal, provedenog potkraj veljače i početkom ožujka na uzorku od 1000 građana starijih od 15 godina, više od 65 posto hrvatskih potrošača ima pozitivan stav prema slovenskim proizvodima, međutim više od polovice ispitanika nije znalo navesti ni jednu slovensku robnu marku. Na pitanje kupuju li slovenske proizvode, 40 posto kaže da ih nikad ne kupuje.
Da ih ponekad kupuje, odgovara 57% građana, a redovito njih 3,1%. Njih 14 posto smatra da su slovenski proizvodi bolje kvalitete, a 11,6 posto da su lošije kvalitete od hrvatskih. Ipak, u usporedbi s drugim zemljama regije Slovenija dobro stoji jer 60 posto ispitanika najviše vjeruje upravo slovenskim proizvodima. Slijede proizvodi iz BiH sa tri posto, Srbije sa 1,7 posto i Makedonije sa 1,6 posto. Najpoznatiji su slovenski brendovi u nas Gorenje, Lesnina i Droga Kolinska.
Kupujem slovensko jer je bolje i jeftinije , pogotovo bijela tehnika.