Hrvatski turizam od sutra se predstavlja na dva značajna turistička sajma; BIT-u u Milanu i FREE u Münchenu. Hrvatska turistička zajednica nastupom na sajmu u Milanu započinje s promidžbenim aktivnostima na talijanskom tržištu koje će se nastaviti kroz poslovne radionice te prezentacije tijekom ožujka. Na BIT-u je, pak ,podignut štand od 140 četvornih metara, a osim opće i nautičke ponude predstavljaju se i suizlagači Arenaturist, HGK - sektor nautike, riječka Jadrolinija, kamp Straško, turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Ličko-senjske županije i Zagreba itd. U milanskom hotelu Principe di Savoia održat će se tradicionalni susret s urednicima talijanskih medija.
Sajam u Münchenu, pak, nastavak je uspješnih prezentacija Hrvatske u Hamburgu te na specijaliziranom sajmu kampiranja u Stuttgartu, a važan je jer iz Bavarske dolazi oko 40 posto njemačkih gostiju. U Münchenu HTZ, inače, nastupa na štandu od 250 četvornih metara. Suizlagači su turističke zajednice Šibensko-kninske županije, Ličko-senjske, Karlovačke, Rakovice, Cresa i Cresanke, Raba, otoka Krka, Malog Lošinja, Fažane, Zagreba, kampovi Bi Village, Straško, Šimuni-Pag, Ilirija Biograd, ID riva tours... Nijemci su, inače, prvi po brojnosti hrvatski gosti, a Talijani su tradicionalno na drugom mjestu.