Devedesetih godina predivna Kanađanka Shalom Harlow radila je punom parom – od editorijala do modnih pista, stajala je čvrsto uz bok supermodelima poput Kate Moss, Amber Valette i drugih, a najpoznatiji su je dizajneri obožavali.
Početkom 2000. godine i dalje bila "redovita" u pojavljivanju na modnoj sceni, no Shalom se sve više okrenula glumi, a ostvarila je manje uloge u filmovima poput "Vanilla Sky" i "Kako se riješiti frajera u 10 dana".
Iako tvrdi kako zapravo nikad nije napustila svijet modelinga, sve je se rjeđe moglo vidjeti u časopisima i kampanja, a još manje na pistama. U 2009. godini odlučila je modnu agenciju IMG zamijeniti onom DNA, a onda je odlučila ponovno se vratiti modnom svijetu te pokazati kako je i sa 38 godina i dalje u sjajnoj manekenskoj formi.
Budući da je ove godine postala zaštitno lice Banana Republica, pojavila se u Cartierovu reklamnom videu, odradila brojne editorijale, Jason Wu odlučio ju je angažirati za svoju jesensku kampanju u kojoj je Shalom zablistala poput moderne kineske ratnice s besprijekornim modnim stilom. A na pitanje zašto je odabrao baš nju, Wu je rekao kako je Shalom prava ikona koju je obožavao dok je odrastao.
Jason Wu: Shalom je prava ikona, obožavao sam je dok sam odrastao
Tako je objasnio mladi američki dizajner zašto je 38-godišnja ljepotica zaštitno lice njegove jesensko-zimske kampanje koju potpisuje Willy Vandeperre
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.