U današnjem svijetu gotovo da nema toga što se ne može pretvoriti u industriju i u zaradu. Tu sudbinu posljednjih godina doživjela je i joga, drevna indijska vještina i duhovna disciplina koja je brojnim suvremenim guruima željnim dobre zarade poslužila kao temelj za kreiranje nekog svoga vlastitog obika joge.
Američki Yoga Journal je objavio kako je samo u Sjedinjenim državama u 2016. godini jogu prokticiralo 36,7 milijuna ljudi, što je gotovo 12 posto ukupnog stanovništva te zemlje. “Tržište” joge u SAD-u vrijedno je više od 16 milijardi dolara, a na globalnoj razini više od 80 milijardi.
U Velikoj Britaniji riječ joga je jedna od najpretraživanijih pojmova na Googleu. U toj zemlji profit koji ostvaruju oni koji su povezani sa jogom i pilatesom je 812 milijuna funti i svake se godine značajno povećava.
Industija rekvizita za jogu također je vrlo profitabilan biznis. U SAD-u industrija koja proizvodi prostirke, odjeću i razne druge potrepštine za jogu teška je 11 milijardi dolara, a očekuje se da će ta suma do 2020. narasti na najmanje 14 milijardi.
Postoje i dizajnerski berndovi koji su usmjereni isključivo na jogu. Jedan od takvih brendova je i Lululemon dizajnerice Lorne Jane. Samo hlače za jogu toga branda koštaju oko 700 kuna, posebna molitvena krunica oko 800 kuna. Posebna niša za zaradu su sami tečajevi za koje u SAD treba platiti i po 600 dolara.