Brojne prednosti

Još uvijek nemate mobilno bankarstvo. Evo zašto ga morate aktivirati čim prije

Shutterstock
07.12.2023.
u 09:52

Koliko često obavljate internetsku kupovinu? Ovaj trend unatrag nekoliko godina postao je sve popularniji, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, a istraživanja pokazuju kako su se navike potrošača promijenile u pandemiji tijekom koje smo navikli na kupovinu iz udobnosti vlastitog doma te otkrili sve prednosti plaćanja putem digitalnih kanala.

S novim tehnologijama mijenjaju se i trendovi koje najčešće uvodi generacija Z. Mladi većinu svoje kupovine obavljaju putem interneta stoga im je izuzetno važno korisničko iskustvo. Žele da im je sve dostupno na jednome mjestu – njihovu mobilnom uređaju, kako bi kupnju mogli obaviti što brže i jednostavnije, bez prekida.

Zanimljivo je kako više od 37% Hrvata putem interneta kupuje barem jednom mjesečno, dok njih čak 25% kupuje i nekoliko puta tjedno. Kako nam je sve dostupno sa samo nekoliko klikova, financije su postale jedna od najvažnijih stavki naše svakodnevice pa su suvremene bankarske tehnologije uvelike olakšale aktivnosti.

Mobilno bankarstvo namijenjeno je svima koji trebaju brzo i jednostavno uplatiti sredstva na račun ili pak platiti režije u samo nekoliko klikova, ma gdje bili i u bilo kojem trenutku.

Pojava mobilnog bankarstva krenula je 1999. uvođenjem pametnih telefona. Ova opcija je danas temelj suvremenog poslovanja banaka i stvaranja personaliziranog odnosa s klijentom te se mobilno bankarstvo smatra tehnologijom koja je promijenila poslovanje banaka – klijentima je omogućilo da sami sudjeluju i usavršavaju svakodnevne financijske usluge banke.

Prednosti mobilnog bankarstva su mnoge – jednostavno rukovanje, kontrola svih transakcija u bilo kojem trenutku, plaćanje računa u nekoliko klikova i u samo par minuta te pristup bankovnim računima bilo kada i bilo gdje. Korisnici ga najčešće koriste za provjeru stanja i prometa na svojim računima, provjeravanje kredita, kreditnih kartica i stambene štednje, plaćanje računa te prijenos sredstava s jednog računa na drugi.

Foto: Shutterstock

Pristup računima 24/7 bilo gdje na svijetu, izbjegavanje dugačkih redova, jednostavnije obavljanje transakcija i brža komunikacija s bankom uz povoljnije naknade navodi nas na pitanje kako smo uopće funkcionirali bez mobilnog bankarstva. Dakle, ne čudi što ova bankarska usluga privlači sve više i više korisnika. Istraživanje tako pokazuje kako mobilno bankarstvo koristi čak 53 posto Hrvata, a u 2022. prosječan je potrošač putem ove usluge obavio čak 61 transakciju od ukupne vrijednosti od 52.122 kune. A ako još uvijek nemate mobilno bankarstvo, evo zašto ga morate aktivirati što prije.

Bilo da je riječ o sigurnom online plaćanju računa ili naknadnom dijeljenju kupovine na rate, sve vam je dostupno putem mojaRBA mobilnog bankarstva koje ugovarate jednostavno online, uz videopoziv.

Da biste uživali u lakoći digitalnog bankarstva koje nudi mojaRBA, prilikom skidanja aplikacije možete odabrati ugovaranje RBA Young&Free ili RBA Start&Go paketa. Na taj način možete aktivirati i mojaRBA i moći koristiti funkcije plaćanja FotoNalog (skeniranje QR i 2D koda ili odreska uplatnice) i KlikPay (plaćanje kontaktima iz telefonskoga imenika bez naknade), za svakodnevno upravljanje financijama „u hodu“.

Aplikacija također ima razvijen aspekt kontrole troškova i prihoda koja je dostupna po pojedinom računu ili kreditnoj kartici. Kupovine RBA kreditnim karticama iznad 40,00 eura / 301,38 kuna podijelite beskamatno od 2 do 24 rate uz 0% kamata. Također, uz RBA kreditnu karticu automatski ulazite u program Zlatna RBICA koji nagrađuje lojalnost. Bodove sakupljate plaćajući svim RBA kreditnim i debitnim karticama na bilo kojem prodajnom mjestu u našoj zemlji ili inozemstvu, a zatim ih mijenjate za eure Zlatne RBICE u mojaRBA aplikaciji i koristite na prodajnim mjestima RBA partnera.

Sadržaj nastao u suradnji s RBA.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije