Američki Macy\'s još je jedanput odlučio udružiti kreativne snage s dizajnerom \"izvana\". Nakon Karla Lagerfelda, Alberte Ferretti, Matthew Williamsona i kreativnog direktora Calvina Kleina Francisca Coste ta je čast pripala mladoj dizajnerici Nicole Richie.
Iako je možda neke začudilo što je izbor pao baš na nju, Macy\'s itekako dobro zna što radi. Budući da Nicole iza sebe ima dvije uspješne kolekcije House of Harlow 1960 i Winter Kate te njeguje glam-rock i boho-stil, a takva je i kolekcija za Macy\'s, direktorica marketinga Martine Reardon smatra da će se kolekcija rasprodati za manje od dva tjedna.
- Kolekcija Nicole Richie for Impulse Only At Macy\'s dolazi sredinom rujna. Nicole je prilično pametna kad je riječ o modnom biznisu i razumijevanju klijenata. I ona zaista utječe na modu. Ima vrlo specifičan stil, vrlo slobodan, boho-chic i naša će kolekcija svakako biti hommage njezinu stilu - rekla je direktorica marketinga M. Reardon.
No osim što su obožavatelji uzbuđeni zbog njezine nove kolekcije inspirirane sedamdesetima (koja uključuje 30 elegantnih komad< s boho-utjecajem poput maksihaljina, retrosuknji, zanimljivih jakni), sigurno joj se vesele i zbog pristupačnosti jer cijene će iznositi od 300 do 900 kuna.
Nicole je rekla kako ju je na ovu kolekciju inspirirala glazba i da je ovo prije svega linija namijenjena modernim ženama:
- Što god da dizajniram, uvijek me pokreće glazba. Ona je pokretačka snaga i ona me inspirira. Kolekcija za Macy\'s je zapravo spoj muževnih i ženstvenih kreacija te sam se fokusirala na detalje.
U javnost su pušteni i prvi vizuali koje potpisuje Camilla Akrans, a zaštitno lice kolekcije je upravo Nicole.
Kolekcija Nicole Richie za Macy's prodat će se u dva tjedna
Tako barem smatra direktorica marketinga u Macy'su. Budući da je kolekcija elegantna i chic, a cijene vrlo pristupačne, izazvat će pravu pomamu
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.