Da ne mora uvijek biti važno ime, pokazuje primjer skupocjene torbice nazvane Louise koju je dizajnirao Chloe. Torba koja košta 9000 funti nije se prodala niti u približno toliko primjeraka kao njena kopija, koju je na tržište izbacio trgovinski lanac Peacocks. Torbica koja stoji 10 funti prodana je u 5000 primjeraka u samo 48 sati, a Peacocks je naručio još 12.0000 primjeraka da bi zadovoljili potrebe potražnje.
Torba koja se prodaje u Peacocksu nevjerojatno nalikuje torbi s potpisom Chloe, a popularnost jeftine verzije dodatno su potaknule slavne dame, poput manekenke Daisy Lowe, koje nose upravo takve torbe. Radi se o torbi nalik na staromodne đačke torbe za knjige.
U doba krize, čini se, nitko ne želi odustati od mode, ali jeftinije verzije uvijek imaju prednost.
Kopija dizajnerske torbice Chloe rasprodana u samo 48 sati
U doba krize, čini se, nitko ne želi odustati od mode, ali jeftinije verzije uvijek imaju prednost.
Komentara 3
možeš sa torbicom od 9000 funti u bazen i zagutiti se na propeleru pročiščavanju vode....svugdje sa njom samo da vide kakvu torbicu imam...danas je svijet bolestan sa tom modom...svi bi se samo kurchili s nekim...bolje da smo svi goli..pa se nek onda kurche....
kakva smeca i jos puno kostaju.najbolje modele ima prada.a buduci bas nasi mladi ni neznaju sto je dobro i lijepo,njima je lako podvaliti bilo sto.ako je skupo onda je i najmodernije.tako se danas razmislja.ali za mene je jedino PRADA.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
za 9000 funti možeš: 6 mjeseci putovati po svijetu, back pack moš kupit auto, možeš školovati jednog studenta 2 godine, itd a moš i kupit torbicu, stavit je, otić u esplanadu na neki prijem ili dobrotvorni bal,pokazivati svoju torbicu svojimvojim falšim prijateljicama, koje će hvala bogu bit ljubomorne, (to je bio i cilj, naravno). svašta se može za 9000 funti...