kaže da ga to povrijedi

Kuhar tvrdi: Ovo su neke od najgorih stvari koje gost u restoranu može napraviti

Shutterstock
23.02.2023.
u 11:30

Iako možda ne razmišljate o tome što govorite kuharima i konobarima u restoranu, možda biste ipak trebali

Jesti u restoranu jedan je od malih životnih luksuza - imati nekoga da pripremi i skuha hranu za vas i donese je na stol, dok vi uživate u piću s prijateljem ili voljenom osobom. No, tijekom vašeg posjeta, možda biste trebali dobro razmisliti o tome što govorite kuharima i konobarima jer vaše riječi mogu imati veću težinu nego što mislite. 

To tvrdi TV kuhar i stručnjak za talijanske namirnice, Joe Hurd iz Lifetime's Chef Academy, koji je podijelio neke od najgorih, uvredljivih komentara koje gosti restorana mogu dati, uključujući jedan za koji tvrdi da ga najviše "demoralizira" i drugi koji ga uvijek "povrijedi", piše Mirror

Konobari poručuju: Nemojte ovo raditi, od toga nam se diže kosa na glavi!

1/8

Joe je objasnio da mu se ne sviđaju mušterije koje traže kečap, majonezu ili druge začine – a zatim utapaju tanjur u tim stvarima.

"Ja sam apsolutno za začine i umake i mislim da bi svi restorani trebali imati ovo pri ruci. Međutim, tako je demoralizirajuće vidjeti kako se vaš naporan rad utapa u komercijalno proizvedenom proizvodu za kućanstvo", rekao je, a zatim nastavio:  "Još jedan komentar koji me ljuti je "može li se ovo još malo kuhati, molim? Kuhamo meso, ribu, povrće, i drugo prema visokim standardima, a kako stigne na tanjur gosta, tako bismo to skuhali i za sebe. Nije nam problem nešto još malo skuhati, ali kuharu se to nikada neće svidjeti - objasnio je.

No, jedna od najgorih stvari mu je zahtjev koji se često postavlja oko 22 sata: "Možemo li dobiti stol za četvero, molim vas, ali ne brinite, svi želimo samo srednje pečene odreske..." Ovo je komentar od kojeg se kuharu, kako kaže, uvijek "stegne srce" jer je tako blizu vremena zatvaranja restorana.

- Obično u ovom trenutku večernje smjene imamo tendenciju rastavljati naše dijelove, gasiti roštilje, zamatati, označavati i čistiti. Nešto tako jednostavno za goste kao što je odrezak nakon odlaska u kazalište, može značiti okretanje cijele već očišćene kuhinje uokolo i produživanje smjene za nekoliko sati. Naravno, mi ćemo to učiniti za vas, ali tada nam baš bude žao - rekao je.

A što se tiče traženja kuhara da napravi nešto čega nema na jelovniku, ni to vjerojatno nije dobra ideja.

- Postoji ta bizarna vrsta pretpostavke da ako je restoran dobar, trebao bi vam moći pripremiti bilo što. Kao kuhari, planiramo i naručujemo točno one namirnice koje imamo na jelovniku. Nije uobičajeno držati dodatne sastojke koji nisu dio jelovnika, no mislim da bi se većina kuhinja uvijek trebale truditi i prilagoditi ako je moguće, odnosno ako je jelo jednostavnije. Primjerice, kada sam radio u jednom drugom restoranu, nikad nismo imali carbonaru na jelovniku, ali ako ju je netko tražio, znao sam ju napraviti. Da su tražili pad thai ili paellu, onda bi to bila druga priča - dodao je.

Kuhar otkrio dva predmeta koja uvijek trebate imati u svojoj kuhinji: Bez toga ne možete!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije