kampanje

Lana Del Rey nakon Mulberryja postala i zaštitno lice H&M-a?

lana del rey
25.06.2012.
u 00:01

U modnim kuloarima naveliko se šuška da je pjevačica novo zaštitno lice švedskog diva te da je već snimila kampanju u New Yorku, no H&M zasad još šuti o tome

Nakon što je inspirirala Mulberry, koji je prema njoj nazvao IT torbu koja je postala popularnija od one nazvane prema Alexi Chung, u modnim se krugovima naveliko nagađa kako je pjevačica Lana Del Rey osvojila još jedan veliki brend - riječ je o švedskom divu H&M-u.

H&M još nije potvrdio ovu vijest, no nije ju ni opovrgnuo. A glasnogovornik globalnog brenda rekao je samo kako im se ne sviđa komentirati glasine te da će o uzbudljivim suradnjama obavijestiti javnost na početku jesenske sezone.

Švedski div, koji je nedavno potvrdio suradnju s avangardnom belgijskom modnom kućom Maison Martin Margiela, tijekom sezona angažirao je brojne poznate zvijezde poput Selme Blair, Georgije May i Jerry Hall, Imogen Poots i drugih. A iako je prema nekim nagađanjima Lana već snimila kampanju za H&M u New Yorku, ostaje nam tek vidjeti je li riječ o "patki" ili je pjevačica zaista uspjela "zavesti" H&M.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije