PROMO

Lidlovi Okusi zavičaja bogatiji za desetak novih proizvoda

lidl
Foto: Lidl
1/5
PR
Autor
PR članak
21.03.2014.
u 08:30

Paški sir, Istarska kobasica, Bakalar na bijelo s maslinovim uljem i druge autohtone delicije od ovog tjedna dostupne u Lidlu

Robna marka Okusi zavičaja trgovačkog lanca Lidl Hrvatska od ovog je tjedna bogatija za desetak novih proizvoda. Riječ je o autohtonim proizvodima iz svih hrvatskih krajeva, koje je Lidl javnosti predstavio u listopadu prošle godine. Projekt je ovo kojim je Lidl podržao domaće proizvođače, a linija Okusi zavičaja, koja obuhvaća suhomesnate, riblje i mliječne proizvode, kruh i tjesteninu, voće i povrće, med i ulje, sada broji više od 70 proizvoda koji su kupcima dostupni u svim trgovinama Lidla diljem Hrvatske.

Trgovački lanac Lidl Hrvatska nadopunio je svoju robnu marku Okusi zavičaja novim domaćim proizvodima. Na policama Lidla tako se od ovog tjedna mogu pronaći prave delicije poput, primjerice, Paškog sira, Pašta fažola, Graha s kobasicom, Istarske kobasice, Bakalara na bijelo s maslinovim uljem, Tuna fileta u maslinovom ulju, Kukuruznog brašna, Šurlica ili Krpica, Jadranske lokarde, Svježi sir, ili pak domaći Jabučni ocat. Riječ je o autohtonim proizvodima iz svih krajeva Lijepe Naše, a Okusi zavičaja sada broje više od 70 proizvoda.

Podsjetimo, Lidl je Okuse zavičaja javnosti predstavio u listopadu prošle godine, i time dodatno podržao domaće proizvođače te na jednom mjestu okupio domaće okuse. Linija je ovo koja obuhvaća suhomesnate, riblje i mliječne proizvode, kruh i tjesteninu, voće i povrće, med i ulje - prepoznatljive ambalaže i logotipa, koji simbolizira povezanost s hrvatskim porijeklom. Okusi zavičaja dolaze iz svih krajeva Lijepe Naše; zagorskih brega, slavonskih ravnica, Jadranskog mora, Istre, Like i Podravine; a pripremljeni su isključivo od najkvalitetnijeg voća, povrća, mesa, ribe, maslina, ulja, meda i mlijeka. Ukratko - najbolje što naša zemlja pruža, na jednom mjestu, pod jednim imenom – Okusi zavičaja. Lidlova Linija proizvoda Okusi zavičaja i u budućnosti će se proširivati; nadopunjavajući se novim autohtonim proizvodima. 

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?