Mnoge majke osjećaju krivnju kad troše na sebe umjesto na svoju djecu, pokazala je britanska studija jednog šoping-centra.
Djeca su ipak njihovo "najveće blago" pa se majke ne libe na njih potrošiti i više nego na sebe. Njih 47 posto zato gotovo obavezno jednom tjedno odlazi u namjenski šoping da bi djeci nabavilo nove krpice. Čak 94 posto žena priznalo je da više novca troši na dječju odjeću nego na svoju garderobu.
U istraživanju je sudjelovalo 1000 žena, a one su u prosjeku trošile tek 200 funti godišnje na sebe, dok su za jednu dječju krpicu bile spremne izdvojiti i do 100 funti (oko 1000 kuna) iako su svjesne da će dijete kupljenu odjeću i obuću vrlo brzo prerasti.
– Brendirana dječja odjeća sve je jača na tržištu u posljednjih deset godina. Trendu kupovine takve odjeće doprinijele su i slavne mame Victoria Beckham i Katie Holmes čija su djeca uvijek dotjerana – objašnjava menadžer Paul Lancaster, piše Daily Mail.