Glazba i moda

Mladi britanski glazbenici zvijezde Burberryjeve nove kolekcije

Burberry
Foto: Burberry
1/3
05.04.2012.
u 00:01

Zaštitna lica ljetne kampanje avijatičarskih sunčanih naočala modne kuće Burberry mladi su britanski glazbenici koji će u sklopu kampanje izdati pjesmu i videospot

Što je zvijezda koju je "unajmio" neki brend slavnija, to će prodaja biti veća. No britanski brend Burberry posljednjih se godina usredotočio na nove generacije superzvijezda pa pomaže mladim talentima iz različitih kreativnih industrija. Tako je ove godine pružio priliku mladom glumcu Eddieju Redmayneu koji je zaštitno lice proljetno-ljetne muške kolekcije.

Slijedeći isti pravilo, kreativni direktor Christopher Bailey odlučio je da će četiri mlada britanska glazbenika One Night Only, Marika Hackman, Daydream Club i Life in Film predstavljati Burberryjevu ljetnu kolekciju sunčanih naočala za muškarce i žene. No kampanja će biti sve samo ne klasična – svakog tjedna ovog mjeseca po jedan će izvođač izdati pjesmu i videospot kojima će reklamirati novu kolekciju avijatičarskih naočala koja je već dostupna u trgovinama i online. A mladi će talenti početkom svibnja nastupiti u Parizu, Milanu, New Yorku i Sidneyju u sklopu Burberryjevih evenata.  

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije