Što je zvijezda koju je "unajmio" neki brend slavnija, to će prodaja biti veća. No britanski brend Burberry posljednjih se godina usredotočio na nove generacije superzvijezda pa pomaže mladim talentima iz različitih kreativnih industrija. Tako je ove godine pružio priliku mladom glumcu Eddieju Redmayneu koji je zaštitno lice proljetno-ljetne muške kolekcije.
Slijedeći isti pravilo, kreativni direktor Christopher Bailey odlučio je da će četiri mlada britanska glazbenika One Night Only, Marika Hackman, Daydream Club i Life in Film predstavljati Burberryjevu ljetnu kolekciju sunčanih naočala za muškarce i žene. No kampanja će biti sve samo ne klasična – svakog tjedna ovog mjeseca po jedan će izvođač izdati pjesmu i videospot kojima će reklamirati novu kolekciju avijatičarskih naočala koja je već dostupna u trgovinama i online. A mladi će talenti početkom svibnja nastupiti u Parizu, Milanu, New Yorku i Sidneyju u sklopu Burberryjevih evenata.