Legendarnog boksača Muhammada Alija, koji je 1984. godine obolio od Parkinsonove bolesti, modna kuća Louis Vuitton odabrala je za ambasadora kampanje "Core Values". Francuski luksuzni brend i inače za tu kampanju još od 2007. godine angažira ljude koji su u životu postigli puno toga, a ne tek modele koji suhoparno poziraju. Tako se Ali pridružio nogometnom velikanu Peleu, Mihailu Gorbačovu, a prošle godine to je mjesto zauzela velika humanitarka Angelina Jolie.
No kako Vuitton bira prave zvijezde, tako ni fotografski posao ne prepuštaju bilo kome. Muhammada Alija, kojemu se u njegovu dvorištu u Phoenixu tijekom modnog snimanja pridružio i njegov najdraži unuk, trogodišnji Curtis Muhammad Conway Jr., snimila je legendarna Annie Leibowitz. Uz opuštenog Muhammada koji gleda svog unuka velika je Louittonova torba Keepall 50 vrijedna oko 9000 kuna.
Muhammadova žena Ali priznala je Wall Street Journalu kako je 70-godišnji Muhammad zatražio da mu se na snimanju kampanje pridruži unuk:
– Njih su dvojica posebno povezani. Od svih unuka Curtis najviše sliči Muhammadu. A i ponaša se kao on.
A sudeći prema kampanji, mali Curtis doista s tim boksačkim rukavicama i stavom pomalo podsjeća na Muhammada u mlađim danima.
Muhammad Ali i njegov unuk zvijezde Vuittonove kampanje
Legendarni boksač zahtijevao je da mu se na snimanju pridruži njegov najdraži unuk, trogodišnji Curtis Muhammad Conway Jr., koji mu i najviše sliči
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.