American Express Tjedan restorana Zagreb najavili smo na druženju uz Brunch u veličanstvenom prostoru, Domu hrvatskih likovnih umjetnika u Zagrebu. U galeriji Bačva okupili su se brojni uzvanici koji su uživali u bogatim zalogajima restorana sudionika akcije Tjedan restorana Zagreb. Više od dvadeset renomiranih restorana svojom su maštovitom ponudom razdražili nepca svih uzvanika i pripremili savršeni uvod u najukusniji tjedan u godini. Ukusne zalogaje sljubili smo sa vinom vinarije Josić.
6. American Express Tjedan restorana Zagreb održati će se u periodu od 8. do 17. ožujka 2013. godine na području Grada Zagreba. U manifestaciji sudjeluje 48 restorana koji zadovoljavaju stroge kriterije organizatora. U navedenom razdoblju restorani gostima nude posebno osmišljene jelovnike. Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 kn. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Vrijednost ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50 % veća.
Uz želju da se pridružimo svjetskom trendu ispijanja koktela prije večere, u akciju Tjedan restorana Zagreb uključuju se hoteli visoke kategorije s hotelskim barovima. Pod sloganom “Na Koktel u Hotel”, za vrijeme trajanja akcije Tjedan restorana Zagreb, hotelski će barovi svakoga dana 100 minuta, od 18.00 h do 19.40 h, nuditi koktele po promotivnoj cijeni od 20 do 25 kn. U akciji sudjeluju Grand Hotel Esplanade Zagreb (Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar), Sheraton Zagreb Hotel (Cafe Imperial), ARCOTEL Allegra Zagreb (Joe\'s Bar), Double Tree by Hilton Hotel (OXBO Urban bar & Grill) i Hotel Antunović (Vertigo bar).
I ovoga će puta u sklopu American Express Tjedna restorana Zagreb posebna atrakcija biti “Juhu Juhe”, brendirani kamion s juhama za sve one koji neće stići na ručak u neki od restorana sudionika akcije. Za njih će restorani svakog dana pripremiti nekoliko vrsta juha po cijeni od 15 kuna.
American Express Tjedan restorana inspiriran je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, čiji cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene Hrvatske.
Pregled svih jelovnika i telefonske brojeve za rezervacije možete pogledati ovdje.