Iako američki brend J. Crew ove jeseni nije angažirao slavne manekenke, pravi modni znalci prepoznat će lica koja se smiješe s njihovih plakata čiji bi moto mogao biti "svaka svoju torbu ima". Riječ je o stvarnim ženama, a većina njih itekako se razumije u modu, ali su pritom slučajno i jako zgodne.
Tako su se u ulozi modela našle modna urednica u časopisu Wonderland Julia Sarr-Jamois, modna urednica Tanka, Virginie Mouzat iz lista Le Figaro, 63-godišnja stilistica Linda Rodin, vizažistica Alice Lane i Angela Goding.
− Odabrali smo jako uspješne žene koje utječu na naše klijente, ali i kulturu općenito. One znaju cijeniti kvalitetu i detalje te želimo da se naši kupci identificiraju s njima. No ističem, ovdje nije riječ o slavnim osobama − rekao je direktor marketinga J. Crewa Diego Scotti.
Svaki vizual nosi poruku namijenjenu kupcima, primjerice: "Obožavate talijanske cipele i špageti-vesterne", a poruka završava: "Znamo da ste negdje vani", čime J. Crew želi kupcima poručiti da se dobrim proizvodima brinu za svoje klijente.
Najznačajnije žene modne industrije u kampanji za J. Crew
Umjesto najpoznatijih manekenki, američki brend odlučio se za uspješne žene iz modne industrije koje su slučajno i jako zgodne
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.