moda

Nikolina Pišek i Antonija Šola u hit štiklama! Pogledajte kakvim su stajlingom plijenile pažnju

Poznate dame plijenile pažnju u modnim kombinacijama
Foto: Bojan Zibar
1/20
31.08.2018.
u 13:18

Brojne poznate Hrvatice prve su isprobale novi brand kozmetike Marije Butković na bazi prirodnih sastojaka.

Kako je to iskombinirati vrhunsku kozmetiku i istančan modni stil, imale su priliku pokazati brojne poznate Hrvatice na predstavljanju proizvoda Marra koje je na tržište lansirala Marija Butković, jedna od naših najpoznatijih vizažistica s 20 godina iskustva i vodeća stručnjakinja za trajno iscrtavanje obrva. 

Proizvode od prirodnih sastojaka, makeup primer na bazi hijalurona, makeup serum  na bazi hijalurona i brusnice, balzam za njegu usana s efektom sjajila na bazi peptida koji usnama daju punoću, fiksator i osvježivač makeupa te serum za rast obrva, isprobale su i brojne poznate Hrvatice koje su se plijenile pažnju svojim modnim stajlinzima.

Brand strategija inspirirana je prije svega osobnošću i snagom karaktera Marije Butković, kao i svih snažnih žena s kojima je radila tijekom godina, a čija ljepota nije samo u njihovom izgledu ili držanju, već i u snazi i posebnosti karaktera. Ne čudi, stoga, da je predstavljanje branda okupilo brojne poznate dame s domaće javne scene. Nikolina Pišek, Ivana Vrdoljak – Vanna, Lorena Nosić, Nika Fleiss, Martina Baumiler Badelj, Ana Majhenić, Antonija Stupar Jurkin, Nina Mia Čikeš, Katarina Baban, Tara Rosandić, Olja Vori, Paola Valić Bekić, Tihana Harapin Zalepugin, Ana Begić Tahiri, Ana Miščević, Antonija Šola, Đurđica Vorkapić, Kristina Krepela, Lana Gojak te Mirna Savić samo su neke od mnogobrojnih uzvanika, a Nikolina Pišek i Antonija Šola odlučile su se na slične kombinacije, haljinu s štiklama u ljetnim bojama koje nisu mogle ostati nezapažene. 

Poznate dame plijenile pažnju u modnim kombinacijama
1/20

Ovaj brand ističe se kao jedini brand koji slavi karakter žena, jer ona ima ono nešto ne govori o površinskoj ljepoti, nego o snazi i ljepoti karaktera. Prave žene su borci koji nisu spremni predati se nečem negativnom, nečem lakšem, nego raditi na promjeni koja traži od njih veći i jači ulog.

‘’Marra slavi ljepotu karaktera, odnosno ono nešto kod žena. Ono nešto je zato odabran kao verbalni kod te je “Ona ima ono nešto” novi slogan branda Marra. Primarni zadatak bio je iskomunicirati snagu i strast žene, zato smo izdvojili rr iz imena Marra. Ta jačina je u izgovoru duplog r vizualno predstavljena i u logotipu. Vizualni identitet bazira se na klasičnom monogramu slova M, stvorenom zrcaljenjem dva slova R. Snaga strasnog RR prikazana je na elegantan i profinjen način. U kombinaciji s dominantnom crnom bojom i minimalističkom ambalažom, identitet komunicira snagu, tradiciju i visoku kvalitetu. 

RR je najsnažniji dio imena i metaforički prikazuje unutarnju snagu žene, a to je posebnost koja se očitava u ovom naizgled jednostavnom monogramskom logotipu. Marra je predstavnik drugačije filozofije o ljepoti, koja slavi strast, osobnost i posebnost svake žene. Ona komunicira strast na profinjen način, ona slavi snagu karaktera koji se vidi izvana kao osebujna estetika lica, osmijeha, držanja i govora svake žene, istaknula je osnivačica branda, Marija Butković.

Komentara 2

BU
Budak
13:56 31.08.2018.

Nikolina Pišek sa štiklom, kurva na radu.

IL
ilija26
19:25 31.08.2018.

Kakvi komadi hahaha😂

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije