Nizozemska manekenka Lara Stone ni po čemu nije običan model. Zanosnim oblinama, neobičnim licem i razmaknutim prednjim zubima odskače od mršavih kolegica. A sudeći po editorijalima i kampanjama koje je dosad snimila i u kojima je pokazala svu svoju moć transformacije, Lara je definitivno rođena za modni svijet.
Od seksi domine i vampirice do golotinje, njezini editorijali i reklame ruše sve tabue, a neke su čak bile i zabranjene poput one za Calvina Kleina 2010. godine jer je aludirala na silovanje.
Nakon proljetne kampanje koju je snimila u toplesu za Calvin Klein Jeans, Lara se za ožujsko izdanje časopisa W transformirala u božicu prirode 21. stoljeća kako ju je vidjela stilistica Marie Chaix. Iznimno umjetnički koncipiran editorijal (spoj fotografije, ilustracije i kolaža), pod nazivom "The Ever Changing Face of Beauty", snimio je Solve Sundsbo, a Lara je "izrezana" na četiri dijela te podređena muškarcu, životinjama i prirodi. Svaki od pet stylinga inspiriran je proljetnim trendovima koji pršte bojama i uzorcima – "Flower Power", "Bright Idea", "Inside Out", "Ancient Secret" te "His and Hers".