Poznato po geometrijskim uzorcima, šarenim printevima i samo biranim materijalima, ime Emilio Pucci i nakon sto godina od dizajnerova rođenja neprestano odzvanja modnim kuloarima.
Utjecaj ovog dizajnera vidljiv je kroz povijest njegova stvaralaštva s obzirom na to da su se paralelno s Puccijevim kreativnim vizijama razvijali i trendovi odjeće te način na koji se ona nosi. Nerijetko se tako može čuti da je upravo Emilio Pucci modno osviještene žene uputio na elegantne kreacije koje odišu sofisticiranošću.
Dizajner Emilio Pucci 1962. godine s modelima koji nose njegov dizajn na dan predstavljanja kolekcije
Iako je svoju karijeru počeo šivanjem odijela za skijanje, kupaćih kostima i sada legendarnih svilenih marama, dizajner se odvažio iste printeve otisnuti na bluze i svilene haljine. Nakon što mu se povećao broj narudžbi, otvorio je i butik u Rimu koji je u trenutku postao omiljena destinacija svjetskog jet seta.
Bilo je samo pitanje vremena kada će ga prepoznati i zvijezde, a među prvim poznatim klijenticama koje je odijevao bila je slavna Marylin Monroe. Nakon nje, Sophia Loren i Jackie Kennedy dolazile su k Emiliju po svoju dozu dobrog stila, po kreacije koje su naglašavale njihovu ženstvenost, profinjenost i donosile prekriveni seksepil.
Poznata kampanja iz 1967. godine snimana je na krovu Firetinske katedrale
S vremenom, psihodelični kaftani, “palazzo” krojevi i otmjeni kombinezoni postali su predmet želje, uzorci su općeprihvaćeni i pojavili su se čak i na najlonkama, a Puccijev utjecaj postavljao je nove trendove. Sedamdesete koje su uslijedile bile su dekada jarkih boja s kolekcijama nadahnutim Afrikom, u kojima su se provlačile dugačke kreacije od šifona. Emilio je počeo okretati kreativno kormilo desetak godina poslije, kada je dotadašnja moda dobila obrise pop-kulture što se očitovalo kratkim, ljetnim hlačicama, dubokim dekolteom V-izreza i sjajnim elementima, odnosno šljokicama na odjeći te naglašenim detaljima.
Carstvo koje je sagradio počelo je polako mijenjati svoje oblike nakon što je 1992. Emilio Pucci preminuo, a naslijedila ga je njegova kći Laudomia koja je vrlo uspješno nastavila pratiti njegove korake u kreativnom stvaralaštvu, zadržavajući sve prepoznatljive elemente očeva dizajna. Međutim, nedugo nakon što su u ovu talijansku kuću počeli pristizati drugi dizajneri na mjesto kreativnih direktora, dotadašnji vizualni identitet počeo je lagano mijenjati svoje oblike.
Već prve kreacije Emilija Puccija otkrivale su da će njegov dizajn jednog dana ući u povijest
Stephan Janson, Julio Espada, Christian Lacroix i Matthew Williamson u nekom su trenutku svoje karijere preuzeli kreativno vodstvo kuće Pucci, a sada njome vlada mladi norveški dizajner Peter Dundas.
Kada je Dundas došao na mjesto kreativnog direktora 2008. godine, zaključio je kako brendu treba snošljiva doza opasnosti i seksepila te da pobornice Puccijeva dizajna pretvara u buntovne aristokratkinje kreirajući haljine koje malo toga ostavljaju skrivenim. Zbog tog pristupa Pucci je postao omiljen među glazbenim zvijezdama, glumicama i fashionisticama koje žele očarati crveni tepih što je, između ostalih, privuklo i Carine Roitfeld, Jennifer Lopez, Kylie Minogue i Gwyneth Paltrow.
Ipak, to što provokativno vodi ovu staru talijansku kuću u neko novo doba nije se svidjelo svima, jer se Dundas odrekao printova u vrijeme kada su oni postali popularni i među konkurentskim dizajnerskim imenima. Kao odgovor na to predstavio je kreacije s vrlo aktualnim elementima čipke, prozirnog materijala, kratkog reza i jednobojnog dizajna s namjerom da brend učini pristupačnijim i zanimljivijim mlađim generacijama kako bi se snaga kuće održala na dosadašnjoj razini te čak i porasla.
Bez obzira kojim smjerom modna kuća Pucci u budućnosti krenula, temeljne vrijednosti i usađeni genetski kod Emilija Puccija prisutan je i odredio je njezinu sudbinu svojim kreativnim idejama, neumornim radom, sanjivom vizijom i stvaranjem svijeta podložnom stilskim promjenama u kojem će za njega uvijek biti mjesta i gdje neće biti zaboravljen.
>>'U mom ormaru ne prevladava samo jedan stil. Moda je igra i volim to'
>>Infinity šal pravi je modni hit ove sezone. Nose ga i poznate Hrvatice