Nakon predstavljanja prvih modela tamnih traperica, hrvatski brend Čehla pripremio je posebnu poslasticu za ljetne dane.
Riječ je o novim modelima idealnima za ljeto. Brend koji karakteriziraju krojevi prilagođeni različitoj građi tijela, ovoga puta naglasak stavlja na udobnost i užitak nošenja. Kako bi što bolje dočarali najnovije modele snimili su i prvu kampanju u kojoj traperice predstavljaju stvarne žene.
Kratka potraga na društvenim mrežama za ženama koja će biti zaštitna lica novog brenda, a koje nisu profesionalni modeli, ali su ipak dovoljno odvažne stati pred fotoaparat i utjeloviti ideju brenda, rezultirala je neočekivano velikim brojem prijava i gotovo nemogućim zadatkom odabira.
Katja Mataija, Lucija Boras i Ana Krupa prekrasne su i fotogenične djevojke, zaista pravi izbor za modele kruška kroja. S ležernim frizurama frizerke Ivane Mihelin, neutralnim make up-om vizažistice Matee Musić i u bijelim muškim košuljama, svojim oblinama privlače pažnju samo na Čehla svijetle, pomalo retro plave traperice.
>>Evo čemu služe zakovice na džepiću traperica
>>9 stvari koje sigurno niste znali o trapericama!