one obssesion

Oakley okupio sportske zvijezde u novoj kampanji

Oakley
Foto: PR FOTO
1/5
15.06.2015.
u 14:35

Oni su otkrili što je njihova strast, opsesija, odnosno unutarnji pokretač koji ih vodi prema pobjedi i ostvarivanju najboljih rezultata.

Viralna kampanja ''One Obsession''  vodećeg brenda sportskih i lifestyle naočala Oakley, okupila je na jednom mjestu velike sportske zvijezde poput biciklista Marca Cavendisha, bejzbolaša Matta Kempa, Moto GP prvaka Marca Marqueza i surfera Gabriela Medine.

Oni su otkrili što je njihova strast, opsesija, odnosno unutarnji pokretač koji ih vodi prema pobjedi i ostvarivanju najboljih rezultata.

Oakley predstavlja nove članovi obitelji Oakley - Tinkoff-Saxo i Giant-Aplecin biciklistički timovi te biciklist Thibaut Pinot, jedan od najperspektivnijih talenata francuskog biciklizma. Član Tinkoff Saxo tima je i poznati hrvatski biciklist Robert Kišerlovski koji se pridružio vrhunskim kolegama kao što su Alberto Contador, Michael Rogers i Daniele Bennati. Giant- Alpecin profesionalni je njemački biciklistički tim s 27 natjecatelja iz devet različitih zemalja, među kojima su i povratničke zvijezde Marcel Kittel i John Degenkolb iz Njemačke.

>>Stare naočale kao nove: Novi look za 60-ak kuna

Komentara 1

MA
malaplava
16:15 15.06.2015.

Oakley No.1

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije