U središtu Zagreba, u novootvorenom showroomu POPPY predstavljena je C&A kolekcija proljeće/ljeto 2016. Odvažna mješavina uzoraka i uskih silueta definira proljeće/ljeto 2016. kroz žensku i mušku kolekciju, Clockhouse, modne dodatke, kupaći program i kolekciju donjeg rublja.
Kretanje kroz showroom bilo je zamišljeno kao putovanje u kojem su gosti imali priliku u svakoj od prostorija vizualno posvećenih različitim dnevnim potrebama otkrivati nove C&A kolekcije. Predstavljanje su otvorili voditeljica marketinga C&A Renela Ružić, voditeljica Ines Preindl i stilist Ivan Friščić.
"Iz sezone u sezonu, C&A dizajnerski tim svoju strast za kreativnošću oživljava kroz svaku C&A kolekciju. Vrlo je uzbudljivo što su neki od C&A dizajnera, koji stoje iza svakog komada iz kolekcije, predstavili svoja nadahnuća i vizije koji stoje iza naše kolekcije proljeće/ljeto 2016. u ovom showroomu u Zagrebu.“ rekla je Renela Ružić u svom pozdravnom govoru.
Odvažna mješavina uzoraka i uskih silueta definira proljeće/ljeto 2016. u C&A. Inspirirana elementima, paleta boja je mješavina začinjenih nijansi, novih plavih i metalik nijansi. Odjevni komadi koji se ističu uključuju lagane Pallazo hlače, maksi suknje, uske haljine i mantile. Isticanje jarkih boja dodaje novi preokret u mušku casual kolekciju, dok su slim fit odijela načinjena od visokokvalitetnih talijanskih materijala osigurala element luksuza muškoj formalnoj kolekciji.
C&A kolekcija proljeće/ljeto 2016. čini novi smjer za ovaj modni brend koji privlači više od dva milijuna kupaca dnevno. Kolekcija će biti dostupna u dvadeset i jednoj europskoj zemlji, također i online, od 1. ožujka 2016.