On je muškarac koji svojim profinjenim modnim ukusom plijeni pažnju gdje god se pojavi, no rijetko ćete ga susresti na pomodnim mjestima, još rjeđe na špici. Visoki i elegantni 47-godišnji Alen Kolbas nije trendseter niti influencer. Zapravo, on je potpuna suprotnost današnjim modno-društvenim postulatima. Jedina veza s modom je što će svakodnevno na posao kontrolora letenja odjenuti neki fini komad garderobe uklopljen u svevremenski dandy look koji pomno njeguje!
Nekad je to po mjeri šivano odijelo uz pomalo neočekivano usklađene košulje i kravate kojima će dodati i detalj poput čarapa zanimljivih uzoraka. Čak se i brada ovog prosijedog gospodina profinjeno nadovezuje na njegov gospodski izgled, a tetovaže mu dodaju onu opaku bad-boy konotaciju.
Pozornost modnih znalaca i štovatelja dobrog stila privlači i zavidnom kolekcijom Gucci loaferica te pažljivim izborom satova. Svakodnevni odjevni stil gospodina Kolbasa pruža dragocjenu dozu inspiracije muškarcima koji cijene dobro usklađeni izgled, no tradicionalno ne pričaju o modi.
Reflektori javnosti mu ne trebaju, on modu nosi zato što u njoj istinski uživa, njeguje specifičan lifestyle, cijeni kvalitetne materijale i zanimljiv dizajn te stoga nije čudno što se ovaj hrvatski Justin O'Shea pojavio u kampanji za naš domaći luksuzni brend CROATA.
Kroz svoj dandyjevski stil dao je novi šarm tradicionalnosti finih detalja o kojima brine CROATA, a motivi pletera na leptir mašnama, kravatama i manžetama, kao bitnim detaljima u muškoj estetici, na moderan način su zaživjeli u ovoj priči suvremenog gospodina.
Sadržaj omogućila CROATA